Az új rekord 7 perc 22,329 mp, amivel nemhogy a villanyautók között a legjobb a TMG EV P002 néven futó modell, de a benzinesek között is megállja a helyét, abszolút 11. helyen jegyzik. A csővázas pályaautót két villanymotor mozgatja, együttes teljesítményük 350 kW (476 LE), a maximális nyomatékuk 900 Nm. A versenyautó maximális sebessége 255 km/óra.
Nem ez volt az első rekordja a P002-esnek, hiszen idén augusztusban a USA-ban, a Pikes Peak-i hegyiversenyen is a leggyorsabb villanyautóként száguldott. Elődjéhez, a P001-eshez képest erősebb motorokat, jobb akkumulátorokat és invertert tartalmaz. Az autó töltéséhez egy Toyota Hiace kisteherautó hátuljába szerelt gyorstöltőt használtak. A fejlesztések egy esetleges villanyhajtású versenysorozat kifejlesztésére irányulnak, ahol ezzel a rendszerrel viszonylag gyorsan lehetne újra tölteni az autókat.