A sok-sok páncélozott luxuslimuzin mellett három különleges járgány is feltűnt Koppenhágában a Klíma Konferencián, amelyek a Siemens és a RUF tuningcég összefogásában készültek.
A Porsche Cayenne-ből kialakított járgányba a hagyományos belső égésű helyett villanymotor került, teljesítménye 367 lóerő. Bár gyártását nem tervezik, a cégek szerint az autó megmutatja, milyen lehet(ne) a közeljövő.
A lítiumion akkumulátorok miatt 2670 kilósra hízott szabadidő-autó 9 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás tempót. Csúcssebessége 150 km/óra. Az összkerékhajtású jármű hatótávolsága 200 km. Telepei kétféle hálózatról is tölthetők 3×400 V vagy 230 voltos feszültséggel.
Az autókkal párhuzamosan a Siemens bemutatott egy töltőrendszert, az eCar-állomást, amelyen az erre a célra kialakított kártyával lehet feltölteni a villanyautókat. A kártya rögzíti, mennyit tankolt az autós.
Bár a kiállított járműveken a 22 colos felniken, illetve a feliratokon kívül kevés dolog utalt a pfaffenhauseni tunigcégre, az autó eRUF Stormster néven egy sokkal látványosabb kialakításban is létezik. Itt már egyedi karosszériaelemek díszítik a Porschét, amelyről a 911-es lámpái köszönnek vissza.
Nem ez az első villanyautója a RUF-nak, még 2008-ban készítették el az eRUF sportkocsijukat a Porsche 911-esből, amelyet 2009 elején követett az eRUF Greenster, amelyet jövőre szeretnének piacra dobni.