Míg az FIA elnöke, Max Mosley drasztikus költségcsökkentés híján végzetes jövőt jósol a Forma-1 számára, a McLaren 40 százalékos tulajdonosa, a Mercedes motorsport-igazgatója, Norber Haug egyáltalán nem látja ilyen sötéten a helyzetet.
„A gazdasági válság természetesen nekünk sem jön jól, de a motorsport még mindig nagyon is jövedelmező” – utalt Haug arra, hogy Mosley szerint a csapatok kétszer-háromszor annyit költenek, mint amennyi bevételük van.
Rosbergért ejtik Kovalainent?
Fotó megosztása:
Átvehetik az irányítást
Fotó megosztása:
Dennis csak figyelmeztetett
Fotó megosztása:
Magától engedte el Hamiltont?
Fotó megosztása:
Bízik a sikerben
Fotó megosztása:
Gyanús a nagy fölény
Fotó megosztása:
A sértett alkalmazott bosszúja, vagy többről van szó?
Fotó megosztása:
Türelmesen várja a győzelmet
Fotó megosztása:
A balszerencséből is kijutott bőven
Fotó megosztása:
Gyorsan tanul
Fotó megosztása:
Még egy évet kaphat
Fotó megosztása:
Nem trükköztek
Fotó megosztása:
Együtt maradnak
Fotó megosztása:
Csata lesz?
Fotó megosztása:
Nem ő a tuti tipp
Fotó megosztása:
Nekik nem jött be
Fotó megosztása:
A jövő évet is feláldozza, hogy bajnokként távozhasson?
Fotó megosztása:
Kacsa volt
Fotó megosztása:
Az utcai pályákon jól megy - Valenciát is uralja majd?
Fotó megosztása:
A "fülekkel" érett be az erőfölény?
Fotó megosztása:
Nem kell többet kémkedni
Fotó megosztása:
Nagyon erős lesz a McLaren
Fotó megosztása:
Veszni hagyják a győzelmet?
Fotó megosztása:
Nem kell mindig győzni
Fotó megosztása:
Kifizetődött az óvatosság
Fotó megosztása:
Idén nem akarnak újra hibázni
Fotó megosztása:
Japánban is Hamilton a favorit
Fotó megosztása:
Ez idén kettős győzelem lenne
Fotó megosztása:
Jól gazdálkodnak
Fotó megosztása:
Náluk rendben a kassza
Fotó megosztása:
Kicsit vagy nagyot nyerjenek?
Fotó megosztása:
Megússzák hiba nélkül?
Fotó megosztása:
Csak Hamilton számít
Fotó megosztása:
Elég bepöfögni az ötödik helyen
Fotó megosztása:
Egyenlőbb esélyeket szeretne
Fotó megosztása:
Jól haladnak vele
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A német elmondta, hogy a stuttgarti gyártó, és partnerük, a McLaren sosem küszködik költségvetési problémákkal.
„Az elmúlt tíz évben sosem léptük túl a költségvetésünket. Sőt, ellenkezőleg, időnként jóval kevesebbet költöttünk” – nyilatkozta Haug az Auto Motor und Sportnak.