Eső nélkül nincs verseny Sanghajban?
Eső nélkül nincs verseny Sanghajban?
Fotó megosztása:
Mindenki azt csinál, amit akar
Mindenki azt csinál, amit akar
Fotó megosztása:
Kulcsfontosságú verseny jön
Kulcsfontosságú verseny jön
Fotó megosztása:
Bírni fogja a terhelést?
Bírni fogja a terhelést?
Fotó megosztása:
Az FIA a Forma-1 sírját ássa
Az FIA a Forma-1 sírját ássa
Fotó megosztása:
Keményen lecsapnak a renitensre
Keményen lecsapnak a renitensre
Fotó megosztása:
Az egész közönség(!) Kimit ünnepelte
Az egész közönség(!) Kimit ünnepelte
Fotó megosztása:
Javulnak?
Javulnak?
Fotó megosztása:
Fisico korelnök lehet
Fisico korelnök lehet
Fotó megosztása:
Sutil is maradhat
Sutil is maradhat
Fotó megosztása:
Villeneuve a lengyelnek szorít
Villeneuve a lengyelnek szorít
Fotó megosztása:
A kollégák nem szeretik
A kollégák nem szeretik
Fotó megosztása:
Hamiltonnak nem kell erőlködnie
Hamiltonnak nem kell erőlködnie
Fotó megosztása:
Az idei cél teljesítve
Az idei cél teljesítve
Fotó megosztása:
A Ferrari téma maradt
A Ferrari téma maradt
Fotó megosztása:
Az FIA a Forma-1 sírját ássa
Az FIA elnöke az elmúlt hetekben többször is arról beszélt, hogy az F1 túléléséhez elengedhetetlen költségcsökkentések jegyében
egységesíteni kell az alkatrészeket, köztük a motorokat és a sebességváltókat is.
A sportban résztvevő gyártók természetesen rögtön elutasították annak a lehetőségét, hogy idegen motorokkal versenyezzenek, de úgy látszik, hogy ez süket fülekre talált, az FIA ugyanis ma bejelentette, hogy motorszállítói pályázatot hirdet a sport 2010-től egységes motorokkal való ellátására.
„Az FIA ma elindítja a pályázati folyamatot, amellyel kiválasztja majd azt a külső motor- és sebességváltó-gyártót, amely a 2010-es, 2011-es és 2012-es idényekben ellátja a sportot.”
A motorsportszervezet a közlemény kiadása után nem sokkal tisztázta, hogy a jelenlegi gyártók is pályázhatnak, és az elképzelés szerint a nyertes az egységes erőforrások tervét adja majd, amelyet aztán a gyártók maguk készíthetnek el, természetesen felügyelet mellett. A lépés azonban így is a mai Forma-1 végét jelentheti, ugyanis elképzelhetetlen, hogy a sportban érdekelt autógyártók ebbe belemenjenek
„Ez óriási hatással lesz a Forma-1-re. El tudom képzelni, hogy több gyártó is távozik majd” – mondta Martin Whitmarsh, a McLaren második embere.
A csapatok szervezete, a FOTA, és az FIA-elnök, Max Mosley a jövő héten Genfben ül le tárgyalni a sport jövőjéről.