Ostromgyűrű a Polo körül
Ostromgyűrű a Polo körül
Fotó megosztása:
Októbertől lesz kapható a Yeti
Októbertől lesz kapható a Yeti
Fotó megosztása:
Az A4-ből is elkészült az allroad
Az A4-ből is elkészült az allroad
Fotó megosztása:
3,2 másodperc alatt gyorsul százra
3,2 másodperc alatt gyorsul százra
Fotó megosztása:
Hét és fél év után jön az új Polo
Hét és fél év után jön az új Polo
Fotó megosztása:
Kiváló adottságok
Kiváló adottságok
Fotó megosztása:
Így még jobbak az adottságok
Így még jobbak az adottságok
Fotó megosztása:
Hova nézzünk először?
Hova nézzünk először?
Fotó megosztása:
Bevált recept
Bevált recept
Fotó megosztása:
Csak a Lamborghininek dolgozik
Csak a Lamborghininek dolgozik
Fotó megosztása:
Az ő nevét sajnos nem tudjuk
Az ő nevét sajnos nem tudjuk
Fotó megosztása:
Rimini közelében él
Rimini közelében él
Fotó megosztása:
Ő is észrevett!
Ő is észrevett!
Fotó megosztása:
Most SEAT Exeo ST az előző A4 Avant
Most SEAT Exeo ST az előző A4 Avant
Fotó megosztása:
Ha nincs autószalon, modellkét dolgozik
Ha nincs autószalon, modellkét dolgozik
Fotó megosztása:
100 kilóval könnyebb az új Murciélago változat, 2,3 kg jut egy lóerőre
100 kilóval könnyebb az új Murciélago változat, 2,3 kg jut egy lóerőre
Fotó megosztása:
Bio etil-alkoholos autóval jött a Bentley
Bio etil-alkoholos autóval jött a Bentley
Fotó megosztása:
Nyolc éve Audiként volt itt az eredeti. Az Exeóból a kombi is jól néz ki
Nyolc éve Audiként volt itt az eredeti. Az Exeóból a kombi is jól néz ki
Fotó megosztása:
Egyetlen példány van ebből a Veyronból
Egyetlen példány van ebből a Veyronból
Fotó megosztása:
Még a zártkörű estélyen is kordonnal védték
Még a zártkörű estélyen is kordonnal védték
Fotó megosztása:
Csak tegnap lehetett beülni a Yetibe
Csak tegnap lehetett beülni a Yetibe
Fotó megosztása:
Mosolygós száj, két szemmel. Az orra a Skoda jel
Mosolygós száj, két szemmel. Az orra a Skoda jel
Fotó megosztása:
Igényes anyagok voltak a kiállított Yetiben
Igényes anyagok voltak a kiállított Yetiben
Fotó megosztása:
Ez egy SUV, magas üléshelyzettel
Ez egy SUV, magas üléshelyzettel
Fotó megosztása:
Jó nagy a lábtér a rövid Yetiben. A támla 40:20:40 arányban dönthető
Jó nagy a lábtér a rövid Yetiben. A támla 40:20:40 arányban dönthető
Fotó megosztása:
5,5 litert fogyaszt a turbós benzinessel
5,5 litert fogyaszt a turbós benzinessel
Fotó megosztása:
Szépek az órák
Szépek az órák
Fotó megosztása:
Érintőképernyős a drágább rádió
Érintőképernyős a drágább rádió
Fotó megosztása:
7,5 százalékkal könnyebb a karosszéria az elődjéénél
7,5 százalékkal könnyebb a karosszéria az elődjéénél
Fotó megosztása:
Ez az ötödik teljesen új generáció
Ez az ötödik teljesen új generáció
Fotó megosztása:
Két szintben rögzíthető a padló
Két szintben rögzíthető a padló
Fotó megosztása:
Mindent a mi drága olvasóinkért!
Mindent a mi drága olvasóinkért!
Fotó megosztása:
Nehéz a meló
Nehéz a meló
Fotó megosztása:
My name is Maddelana
My name is Maddelana
Fotó megosztása:
Belül is majdnem Golf
Belül is majdnem Golf
Fotó megosztása:
Ez nem a gyári megoldás
Ez nem a gyári megoldás
Fotó megosztása:
Nyurgáknak nem való a hátsó sor
Nyurgáknak nem való a hátsó sor
Fotó megosztása:
Nem rám szabták a fejteret, de az átlagnál nem kisebb
Nem rám szabták a fejteret, de az átlagnál nem kisebb
Fotó megosztása:
Júniusban várható az A4 allroad bevezetése
Júniusban várható az A4 allroad bevezetése
Fotó megosztása:
Magasabb és marconább az allroad
Magasabb és marconább az allroad
Fotó megosztása:
630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra. Hátsó ülések nélkül 110 kilót fogyott a bioetanolos Continental Supersports
630 lóerős és 3,9 s alatt gyorsul százra. Hátsó ülések nélkül 110 kilót fogyott a bioetanolos Continental Supersports
Fotó megosztása:
1,6 literes új TDI-motorokat kap a Polo
1,6 literes új TDI-motorokat kap a Polo
Fotó megosztása:
Pink énekli a Polo reklámdalát
Pink énekli a Polo reklámdalát
Fotó megosztása:
Pink bazseválni is tud, de az énekhangja a nagy szám
Pink bazseválni is tud, de az énekhangja a nagy szám
Fotó megosztása:
Promóciós tevékenység
Promóciós tevékenység
Fotó megosztása:
Szemben az árral
Szemben az árral
Fotó megosztása:
Ostromgyűrű a Polo körül
A Volkswagen-konszern a legkisebb Foxtól a 42 tonnás Scania kamionokig ezernyi különféle járművet gyárt.
Az idei genfi újdonságaikat is két részre bontottuk. Az Audi, a SEAT, a Lamborghini és a Bugatti premierjeiről egy másik anyagban olvashatnak.
Marad a Volkswagen és a Skoda. A VW haszonjármű részlege a 4×4-es Caddyt hozta el magával, a személyautók között a Polo és a Skoda Yeti előtt villogtak a vakuk.
Pink és az új VW Polo-dal
a videó a hirdetés után indul
Polo: 5 csillagot vár a VW
5,5 litert fogyaszt a turbós benzinessel
5,5 litert fogyaszt a turbós benzinessel
A legjobban az új Polót vártuk. Az autó leginkább egy Golf VI kicsiben. Épphogy nagyobb a mostaninál, hosszában három centi a különbség.
Majdnem biztos, hogy a Polo nemrég szigorított Euro NCAP-törésteszten elhozza az öt csillagot. Az agyonerősített kasztni ellenére a súlyát is sikerült csökkenteni, a karosszéria 7,5 százalékkal könnyebb az elődnél.
Belül akkora a hely, mint eddig, tehát a hátsó sort nem az én 190 centimre szabták, ahogy a többi kiskocsit sem.
Ez az ötödik teljesen új generáció
Még több kép a galériában!
Szemben az árral
A Polo belső tere eddig elég igénytelen anyagokból volt, ebben teljes a váltás. A műszerfal finom puha, szépek az órák, a kiállított kocsiban ráadásul bőrkárpit feszült.
Októbertől itthon
A kicsi, de turbós benzinesek közül a Polóban lesz benne elsőként az 1,2 TSI. 105 lóerőt tud, a közvetlen befecskendezéssel a szabványos fogyasztását sikerült 5,5 literre levinni. Végre egy ellenfél a Renault hasonló motorjának. A dízelek között a BlueMotionként 3,8 litert fogyasztó 1,6 TDI a nagy szám 90 lóerővel. Az érkezéséről Genfben azt tudtuk meg, hogy márciusban kezdődik a gyártása, de a nagyobb piacok élveznek elsőbbséget, ezért itthon októbertől lesz kapható.
Lapozás után a havasi emberről elnevezett Skodával és a meglepetésként jött Pink
Skoda Yeti: előrehozva
Eredetileg a Skoda Yetit csak ősszel Frankfurtban láthattuk volna, de előrébb hozták a bemutatóját. Ősszel úgyis ott lesz a kombi Superb, a genfi felhozatal viszont túl sovány lett volna nélküle.
Októbertől lesz kapható a Yeti
Októbertől lesz kapható a Yeti
A korábbi tanulmányokra hasonlít a szériaautó. Élőben nem egy óriási vasdarab, papíron sem.
4,2 méteres hosszánál ma sok alsó középkategóriás autó is nagyobb. A kompakt Yetit talán azok sem utálják majd, akik a szabadidő-autók ellenségei.
A kocsit a Skoda a Roomster és az Octavia közé pozícionálja, ami az egész igényes belső téri anyagokon is látszik. A Yetiben az óriási fejtér kívülről is látszik, de a lábaknak is nagy benne a hely.
Igényes anyagok voltak a kiállított Yetiben
Képek az újdonságokról a galériában!
Pink bazseválni is tud, de az énekhangja a nagy szám
Nahát, Pink egész jól bazsevál
A Polóba is bekerülő 105 lóerős 1,2 TSI-n kívül az 1,6 literes TDI-k is újak benne. Nálunk várhatóan októberben lesz kapható az autó, első- vagy összkerékhajtással.
Pink, a meglepetés
A csarnokban összezsúfolódott embereknek Pink volt a meglepetés. Én nem tudtam róla, de hangja, na az van neki. A Polo reklámkampányához írt számmal kezdett, majd átváltott Janis Joplinra.
Promóciós tevékenység
Az első hangok alapján megesküdtem volna, hogy a Mercedes-Benzre zendített rá, de egy ekkora estély nem az a tréfálkozós alkalom, a Me and Bobby McGee szólt.
Miután Martin Winterkorn, a konszern igazgatótanácsának feje egy jó előre bekészített virágcsokorral gratulált, az újságírók rászabadultak az énekesnőre és az igazgatóra. A fotósok odaszorították őket a Polóhoz, vakukból ostromgyűrűt vontak köréjük és nem eresztették őket. Végül Pink és Winterkorn is kiszabadult, előbbi folytatja az európai turnét, utóbbi pedig a mai sajtónapon a kiállítási területen is bemutatja az új Polót.
Pink még maradt picit danonászni…
a videó a hirdetés után indul