Bernie majdnem lefújta az egészet
Bernie majdnem lefújta az egészet
Fotó megosztása:
Az F1-eseket is megérintette a katasztrófa
Az F1-eseket is megérintette a katasztrófa
Fotó megosztása:
Jó az öreg a háznál
Jó az öreg a háznál
Fotó megosztása:
Helyi idő szerint este fél hét körül ér véget a verseny
Helyi idő szerint este fél hét körül ér véget a verseny
Fotó megosztása:
Hiába jubilál, Brabham sem kellett
Hiába jubilál, Brabham sem kellett
Fotó megosztása:
Jonest felhúzták
Jonest felhúzták
Fotó megosztása:
A Force India ragaszkodott a régihez
A Force India ragaszkodott a régihez
Fotó megosztása:
A BMW-nél Heidfeld lesz a kísérleti nyúl
A BMW-nél Heidfeld lesz a kísérleti nyúl
Fotó megosztása:
Gyűlnek a szponzorok
Gyűlnek a szponzorok
Fotó megosztása:
Jól dolgoztak a Bridgestone-nál, csak a pilótáknak nem tetszik
Jól dolgoztak a Bridgestone-nál, csak a pilótáknak nem tetszik
Fotó megosztása:
Már a pontszerzés is szinte kizárt
Már a pontszerzés is szinte kizárt
Fotó megosztása:
Ki mennyit töltött?
Ki mennyit töltött?
Fotó megosztása:
Megérdemelten az élen
Megérdemelten az élen
Fotó megosztása:
További javulást vár
További javulást vár
Fotó megosztása:
Alulteljesítettek
Alulteljesítettek
Fotó megosztása:
A dobogó nem került szóba
A dobogó nem került szóba
Fotó megosztása:
A műszaki gárda a megbízhatóság miatt aggódik
A műszaki gárda a megbízhatóság miatt aggódik
Fotó megosztása:
Akár harmadik is lehet
Akár harmadik is lehet
Fotó megosztása:
Mindketten rosszul jártak
Mindketten rosszul jártak
Fotó megosztása:
A BMW-nél Heidfeld lesz a kísérleti nyúl
A Renault, a McLaren és a Ferrari mellett a BMW Sauber is alkalmazza majd az Ausztrál Nagydíjon a mozgásienergia-visszanyerő rendszert,
a KERS-t. A csapat úgy döntött, hogy a több mint 20 kilós berendezést csak a kisebb termetű Nick Heidfeld autójába szerelik be.
„A KERS-szel felszerelt autó sebességbeli előnye nyilvánvaló, de hátrányai is vannak azért. A tömegközéppont egy kicsit magasabbra kerül, romlik a súlyeloszlás, és a műszaki hiba esélye is nagyobb, főleg így a szezon elején. Nehéz feladat a fékezéseknél jól működtetni, a beállítások szempontjából pedig még elég ismeretlen terület” – magyarázta a hétvégén a kísérleti nyúl szerepét kapó német pilóta, hozzátéve, hogy épp a felsorolt hátrányok miatt nem került KERS Kubica autójába.
Heidfeld szerint a KERS a melbourne-i pályán nem is jelent majd igazi előnyt:
„Más pályákon többet hozhat majd. Monzában például vagy épp Malajziában inkább, mint itt. A rajtnál előnyt jelenthet, bár itt elég kicsi a távolság az első kanyarig. Reméljük, hogy a futam közbeni csatáknál is segít majd, de ezt is csak később tudjuk meg.”