Mosley a FOTA-nak írt válaszában felajánlja, hogy tárgyalhatnak a sport irányításának megváltoztatásáról és az F1 működését keretbe fogó Concorde Agreement átírásáról, de ehhez előbb a csapatoknak alá kellene írniuk a szerződés régi változatát.
Ugyanilyen fából vaskarika-érveléssel a jövő évi szabályokat is revízió alá vehetnék, ha előbb péntekig ejtik a csapatok a 2010-es szabályokra vonatkozó kifogásaikat, és feltétel nélkül neveznek a következő szezonra.
Az FIA-elnök a csapatok független könyvvizsgálóit és „forráskorlátozást” említő ajánlatát azzal utasítja el, hogy ebben a javaslatban nem szerepel konkrét összeghatár, ezért továbbra is a 60 millió dolláros költségplafont tartja csak megoldásnak.
Elég könnyű megtippelni, hogy a FOTA-csapatok – a Ferrari, a Toyota, a Renault, a BMW Sauber, a McLaren-Mercedes, a Red Bull, a Toro Rosso és a Brawn GP – nem fogadhatják el, hogy gyakorlatilag semmilyen engedményre nem hajlandó Mosley, így egy nagyobb csoda híján a ma ismert Forma-1 két nap múlva véget érhet, a felsorolt résztvevők bejelentik majd a távozásukat.