„Igen, igaz, visszatérek a Forma-1-be” – nyilatkozta a német Bildnek a 38 éves pilóta, de leendő csapatát nem nevezte meg.
A lap szerint egyébként a jövőre érkező amerikai alakulatról, a USF1-ról lehet szó. Hozzájuk kapcsolódó hír az is, hogy gőzerővel dolgoznak az autó tervezésén, és hamarosan a gyártási munkálatokat is elindítják – a tervek szerint októberben pályára is küldik majd az első verziót.
„A srácok augusztusban kezdik építeni a kasztnit. Szeptember végére már gurulni fog, októberben pedig felkerül a teljes borítás is” – mondta az Autosportnak a csapat műszaki főnöke, Ken Anderson.
Az amerikai azt is hozzátette, hogy számos berendezés, gép, és dolgozó is érkezik az észak-karolinai Charlotte-ban lévő központjukba a következő pár hétben, és hogy hamarosan döntenek az európai másodlagos bázisukról is, amely valószínűleg a spanyolországi Aragon pálya lesz.
„Igen, úgy néz ki, bár még nem végleges a dolog, mérlegeljük ezt és a Paul Ricard-t is. Fantasztikus létesítmény az Aragon, az ottaniak nagy segítségünkre lehetnek, kiváló lenne a téli tesztelésre. Szeretnénk, ha a versenyzőink ott vagy a Paul Ricard-on lennének végig és tesztelnének” ? magyarázta Anderson.