Röviden – Limuzinok a famíliának |
Mik ezek? |
Tágas és jutányos családi autók. |
Mit tudnak? |
Kis kiterjedésű csomagból rengeteget elnyelni, kiváltani az alsó középkategóriás limuzinokat. |
Mibe kerülnek? |
Akciós akcióban 2,99 millió forinttól felfelé, listaáron dízellel akár 5,6 millióba. De ld. a táblázatot. |
Kinek jók? |
Konzervatív családapáknak vagy idősebb pároknak, akiknek nem tetszik a kombi. |
Miután volt egy jó napunk a 200 lóerős kiskocsikkal, visszavedlettünk családapává. Az Autó és Stílusnál dolgozó kollégákkal felmértük, mire számíthatunk a megfizethető limuzinok között a négy legfontosabb típustól, ami inkább hat. A FIAT Linea és a Renault Fluence ellenében a Peugeot 301 a Citroën C-Élysée-t, a SEAT Toledo pedig a Škoda Rapidot is képviselte.
Lecserélődött a lépcsőshátú családi autók mezőnye. Eltűnt a Thalia, kikupálódott a Logan meg az Aveo és bejöttek fontos újdonságok. A kínálatból 301, a Fluence, a Linea és a Toledo mérkőzik meg egymással
Lecserélődött a lépcsőshátú családi autók mezőnye. Eltűnt a Thalia, kikupálódott a Logan meg az Aveo és bejöttek fontos újdonságok. A kínálatból 301, a Fluence, a Linea és a Toledo mérkőzik meg egymással
Fotó megosztása:
Ezúttal nem tudjuk jó szívvel kijelenteni, hogy melyik autó a legjobb. Az biztos, hogy a négy közül a Fluence a legnagyobb és a Toledóval együtt a legkomolyabb autó. De az akciós árakat összevetve a Toledo többe is kerül a konkurenciánál
Ezúttal nem tudjuk jó szívvel kijelenteni, hogy melyik autó a legjobb. Az biztos, hogy a négy közül a Fluence a legnagyobb és a Toledóval együtt a legkomolyabb autó. De az akciós árakat összevetve a Toledo többe is kerül a konkurenciánál
Fotó megosztása:
Akár dízel, akár benzines motorral, a legtekintélyesebb benyomást keltő autó a Fluence. De mind a négy beválik családi autóként
Akár dízel, akár benzines motorral, a legtekintélyesebb benyomást keltő autó a Fluence. De mind a négy beválik családi autóként
Fotó megosztása:
Mindegyik az adott márka aktuális kisautójára épül, megnyújtott padlólemezzel. Kivéve a Fluence, amely műszaki alapjaiban is a Mégane kategóriája
Mindegyik az adott márka aktuális kisautójára épül, megnyújtott padlólemezzel. Kivéve a Fluence, amely műszaki alapjaiban is a Mégane kategóriája
Fotó megosztása:
Mindegyikkel nehéz tolatni a nagyon magas far miatt. Csomagtérben a Toledo az első
Mindegyikkel nehéz tolatni a nagyon magas far miatt. Csomagtérben a Toledo az első
Fotó megosztása:
Duplaágynyi ötödik ajtó nyílik fel a Toledóban . A Linea zsanérja kívül van, nem csukódnak karok a csomagok közé, mint a Renault vagy a Peugeot olcsóbb megoldásával
Duplaágynyi ötödik ajtó nyílik fel a Toledóban . A Linea zsanérja kívül van, nem csukódnak karok a csomagok közé, mint a Renault vagy a Peugeot olcsóbb megoldásával
Fotó megosztása:
Akcióban egy rendes benzines 3,6, egy korrekt dízel Fluence 4,1 millió forintba kerül
Akcióban egy rendes benzines 3,6, egy korrekt dízel Fluence 4,1 millió forintba kerül
Fotó megosztása:
Idén jelent meg a modellfrissítés utáni Fluence
Idén jelent meg a modellfrissítés utáni Fluence
Fotó megosztása:
2702 mm a tengelytávja, ez a leghosszabb a négy körül
2702 mm a tengelytávja, ez a leghosszabb a négy körül
Fotó megosztása:
Ára a kisebb, mérete a nagyobb konkurenseket idézi
Ára a kisebb, mérete a nagyobb konkurenseket idézi
Fotó megosztása:
A Mégane limuzin helyét tölti be
A Mégane limuzin helyét tölti be
Fotó megosztása:
Csak dízelmotorral kapható a Linea az átdolgozás óta
Csak dízelmotorral kapható a Linea az átdolgozás óta
Fotó megosztása:
95 lóerős az 1,3-as dízel, maximális nyomatéka 200 Nm
95 lóerős az 1,3-as dízel, maximális nyomatéka 200 Nm
Fotó megosztása:
5,6 liter/100 km lett a FIAT tesztfogyasztása
5,6 liter/100 km lett a FIAT tesztfogyasztása
Fotó megosztása:
A legjobb vétel a középső kivitel, az Easy, nem a többiekkel jobban összevethető Lounge
A legjobb vétel a középső kivitel, az Easy, nem a többiekkel jobban összevethető Lounge
Fotó megosztása:
Kereken 500 liter a Linea csomagtartója. A többieké valamivel még nagyobb
Kereken 500 liter a Linea csomagtartója. A többieké valamivel még nagyobb
Fotó megosztása:
A mezőny legjobb dízelmotorja kapható a 301-hez. Halk, takarékos és rugalmas
A mezőny legjobb dízelmotorja kapható a 301-hez. Halk, takarékos és rugalmas
Fotó megosztása:
Dicséretes: az alapváltozathoz is jár négy légzsák és ESP, szemben a FIAT-tal, ahol ezek a tételek kedvező árú extrák
Dicséretes: az alapváltozathoz is jár négy légzsák és ESP, szemben a FIAT-tal, ahol ezek a tételek kedvező árú extrák
Fotó megosztása:
2652 mm-rel tengelytávja a második leghosszabb a négyesből
2652 mm-rel tengelytávja a második leghosszabb a négyesből
Fotó megosztása:
Rossz utakon finoman suhan, ügyesen hangolt kormányzásával és futóművével kellemes vezetni
Rossz utakon finoman suhan, ügyesen hangolt kormányzásával és futóművével kellemes vezetni
Fotó megosztása:
A Peugeot csak két év garanciát ad, de 100 800 forintért nem vészesen drága az 5 év/100 000 kilométeres jótállás
A Peugeot csak két év garanciát ad, de 100 800 forintért nem vészesen drága az 5 év/100 000 kilométeres jótállás
Fotó megosztása:
Pozsonyban készül, ahol a Rapid is
Pozsonyban készül, ahol a Rapid is
Fotó megosztása:
A Poló megnyújtott padlólemezére készül a Toledo negyedik generációja
A Poló megnyújtott padlólemezére készül a Toledo negyedik generációja
Fotó megosztása:
Négyajtósnak tűnik, de igazából ferdehátú, hátulja nagyra tárul
Négyajtósnak tűnik, de igazából ferdehátú, hátulja nagyra tárul
Fotó megosztása:
5,4 millió Ft a tesztelt dízel listaára, ami akcióban 4,86 millióra csökken
5,4 millió Ft a tesztelt dízel listaára, ami akcióban 4,86 millióra csökken
Fotó megosztása:
A SEAT igényes autó, jó futóművel és kormányzással
A SEAT igényes autó, jó futóművel és kormányzással
Fotó megosztása:
Kanyarban a Linea erősen megdől és nagyon megérzi az oldalszelet
Kanyarban a Linea erősen megdől és nagyon megérzi az oldalszelet
Fotó megosztása:
Jó átülni a Fluence-ba a konkurensekből
Jó átülni a Fluence-ba a konkurensekből
Fotó megosztása:
Szélesebb és igényesebb a Renault belső tere a többiek utasterénél
Szélesebb és igényesebb a Renault belső tere a többiek utasterénél
Fotó megosztása:
Autópályán szabályos 130-as tempónál is túl hangos a benzines a rövid váltó-áttételezés miatt
Autópályán szabályos 130-as tempónál is túl hangos a benzines a rövid váltó-áttételezés miatt
Fotó megosztása:
530 literes az űr
530 literes az űr
Fotó megosztása:
Nincsenek puha műanyagok és érezni pár részleten a spórolást, de az összkép barátságos
Nincsenek puha műanyagok és érezni pár részleten a spórolást, de az összkép barátságos
Fotó megosztása:
Menőbbnek mutatja a manuális légkondicionálót a digitális kijelző
Menőbbnek mutatja a manuális légkondicionálót a digitális kijelző
Fotó megosztása:
A lötyögős, nagyon rosszul kapcsolható váltó előtt van az összes ablakemelő-kapcsoló
A lötyögős, nagyon rosszul kapcsolható váltó előtt van az összes ablakemelő-kapcsoló
Fotó megosztása:
Hátul is elektormos az ablakemelő Allure szinten
Hátul is elektormos az ablakemelő Allure szinten
Fotó megosztása:
Ez is hatalmas: 506 literes a Peugeot 301 csomagtartója. Fedele félútról visszahanyatlik, ha nem nyitjuk elég határozottan
Ez is hatalmas: 506 literes a Peugeot 301 csomagtartója. Fedele félútról visszahanyatlik, ha nem nyitjuk elég határozottan
Fotó megosztása:
Precíz a kormányzás és a benzines Toledók váltója is igen pontos volt
Precíz a kormányzás és a benzines Toledók váltója is igen pontos volt
Fotó megosztása:
Kemények a műanyagok, de rakodóhely van bőven és jó az üléshelyzet a SEAT-ban
Kemények a műanyagok, de rakodóhely van bőven és jó az üléshelyzet a SEAT-ban
Fotó megosztása:
105 lóerő, 250 Nm és csak ötfokozatú váltó, nagyon hosszú áttételekkel a Toledóban
105 lóerő, 250 Nm és csak ötfokozatú váltó, nagyon hosszú áttételekkel a Toledóban
Fotó megosztása:
550 literes a csomagtér és a többiekkel ellentétben ezt könnyű ki is használni
550 literes a csomagtér és a többiekkel ellentétben ezt könnyű ki is használni
Fotó megosztása:
Tetszett a Linea műszerfala, nem hat olcsónak
Tetszett a Linea műszerfala, nem hat olcsónak
Fotó megosztása:
Az ülőlap kicsit rövid, a huzat izzasztó, az első üléseken lehetne javítani
Az ülőlap kicsit rövid, a huzat izzasztó, az első üléseken lehetne javítani
Fotó megosztása:
95 lóerős az 1,3-as dízel, maximális nyomatéka 200 Nm
95 lóerős az 1,3-as dízel, maximális nyomatéka 200 Nm
Fotó megosztása:
Óriási a lábtér a Toledóban és a 301-ben is
Óriási a lábtér a Toledóban és a 301-ben is
Fotó megosztása:
A Rapid jégkaparója hiányzik a vele megegyező Toledóból
A Rapid jégkaparója hiányzik a vele megegyező Toledóból
Fotó megosztása:
Szörnyen primitív megoldás így lespórolni két ablakemelő-kapcsolót
Szörnyen primitív megoldás így lespórolni két ablakemelő-kapcsolót
Fotó megosztása:
Hatalmas a hely és veszélyesen tömpe a fejtámla a 301-ben
Hatalmas a hely és veszélyesen tömpe a fejtámla a 301-ben
Fotó megosztása:
Közvetlen összehasonlításban a Renault és a SEAT limuzinja jobb autónak bizonyult a 301-nél és a Lineánál
Közvetlen összehasonlításban a Renault és a SEAT limuzinja jobb autónak bizonyult a 301-nél és a Lineánál
Fotó megosztása:
Mindegyik az adott márka aktuális kisautójára épül, megnyújtott padlólemezzel. Kivéve a Fluence, amely műszaki alapjaiban is a Mégane kategóriája
Mindegyik az adott márka aktuális kisautójára épül, megnyújtott padlólemezzel. Kivéve a Fluence, amely műszaki alapjaiban is a Mégane kategóriája
A nagyon szemfülesek kiszúrhatják, hogy a fotókon dízel Linea és Toledo, de benzines Fluence és 301 szerepel. Ezekkel az autókkal sikerült térben és időben metsző halmazt alkotnunk, de mivel az összes modellt teszteltük már dízel és benzines motorral is, mindkét motorfajtával kiosztjuk a babérkoszorút.
Utastér: nagyok a különbségek
Négy jutányos autót eresztettünk egymásnak, de egyik sem zavaróan olcsó belül. Leginkább a Peugeot utasterén látszik a spórolás, ám az összbenyomás itt sem rossz. Kapunk USB-nyílást, a színek jók, a manuális légkondit az Allure szint digitális kijelzője értékesebbnek mutatja. A vezetőülés kicsit kényelmesebb, mint a Lineáé, de a veszélyesen tömpe hátsó fejtámlák vállalhatatlanok egy Peugeot szintű márkának, amely a kiskategóriában az elsők között, 2005-ben produkált ötcsillagos töréstesztet.
A Linea belső tere jól mutat, a színek, kárpitok, műszerfali anyagok láttán nem mondanánk meg, hogy ez a legolcsóbb autó a mezőnyben. Nincsenek primitív megoldásai, kormánya állítható tengelyirányban, hátul kartámasz és rendes hátsó fejtámla van benne. Térérzetre és térkínálatra is a legkisebb a négy közül, de épp elég tágas családi autónak.
Az ülőlap kicsit rövid, a huzat izzasztó, az első üléseken lehetne javítani
A Toledo a kemény műanyagokat apró krómdíszekkel próbálja ellensúlyozni. Ennek a legkényelmesebb a vezetőülése, jó benne az üléshelyzet és minden a helyén van. A VW konszern autóiban a hangulat lehet lélekölő, de egy összehasonlító teszt értékelésében ők hullajtják el a legkevesebb pontot illogikus menükkel, elrontott apróságokkal. Azt viszont ügyfélként biztosan nem tolerálnánk, hogy a vezető oldaláról nem mozgathatók a hátsó elektromos ablakok, mert kispórolták a kábelezést és a két kapcsolót. Pláne ezért a pénzért.
A Fluence a mezőny egyetlen autójaként nem kiskocsik (Punto, 208, Polo) megnyújtott padlólemezére épül. Egy kategóriával nagyobb, valódi kompakt autó, amelyben nem ülünk annyira közel az első utashoz, mint a vetélytársakban. A jó üléshelyzet, a vezetőülés komfortja és a kulturált belső tér miatt itt éreztük a legértékesebb autóban magunkat. Egyedül itt jut levegőrostély a hátsó utasoknak.
Térkínálatban viszont – a szélességet leszámítva – a Toledo és a 301 is valamivel jobb. Tengelytávjuk rövidebb ugyan a Renault 2,7 méterénél, hátsó lábterük mégis egyformán lenyűgöző. A SEAT-ban a fejtér valamivel jobb, mint a Peugeot-é, ráadásul itt is kapunk kartámaszt, ezért a második sorban viszonylag úri dolgunk van.
Árak és motorváltozatok |
Benzines modellek ára, a középső felszereltséggel* |
Peugeot 301 1,6 VTi Active (115 LE, 5 fok.) |
3 780 000 Ft / 3 510 000 Ft |
Renault Fluence 1,6 Expression (110 LE, 5 fok.) |
3 990 000 Ft / 3 590 000 Ft |
SEAT Toledo 1,2 TSI Reference (105 LE, 6 fok.) |
4 327 120 Ft / 3 895 360 Ft |
|
Dízelmotoros, jól felszerelt modellek árai* |
FIAT Linea 1,3 Mjet 16V Lounge (95 LE, 5 fok.) |
4 870 000 Ft / 3 790 000 Ft |
Peugeot 301 1,6 HDi Allure (92 LE, 5 fok.) |
4 380 000 Ft / 4 090 000** |
Renault Fluence 1,5 dCi 110 Dynamique (110 LE, 6 fok.) |
5 190 000 Ft / 4 790 000 Ft |
SEAT Toledo 1,6 TDI Style (105 LE, 5 fok.) |
5 368 200 Ft / 4 858 201 Ft
|
*Listaár és a cikk megjelenésekor érvényes akciós ár, készpénzes vásárlás esetén
**Akciós használtautó-beszámítással az ár 3 880 000 Ft
Csomagtér: nem a literek számítanak
500 és 550 liter között van a négy autó csomagtartója, de a különbségek nagyobbak, mint a 10 százalékos eltérés sejteti. Csomagtérben kétségtelenül a Toledo a nyerő, mert a fedél együtt nyílik az üveggel és ide behajíthatjuk azt a biciklit, asztalt, miegymást, amihez a többiekkel kombit kéne kölcsönkérnünk.
Duplaágynyi ötödik ajtó nyílik fel a Toledóban . A Linea zsanérja kívül van, nem csukódnak karok a csomagok közé, mint a Renault vagy a Peugeot olcsóbb megoldásával
Második a Linea, mert barlangja alig kisebb, mint a többieké, de fedele igényes, külső zsanérokon mozog és nem rontja a térkihasználást. A 301 és a Fluence fedele hosszú karokon hajlik be, amik összenyomhatják a cuccokat. A Renault képes alattomosan összezsírozni a kalaptartó alatti rudazattal a poggyászt, a Peugeot pedig könnyen visszahanyatló fedelével zavart.
Motorok, vezetés
Vezethetőségével és kényelmével a 301 sok jó pontot szerez. Rossz utakon finoman suhan, ügyesen hangolt kormányzásával és futóművével kellemes vezetni. Kormánya jó fogású, 115 lóerős benzinese derekasan viszi az autót, fénypontok és ballépések nélkül szolgál. Sajnos kihúzatva nem táltosodik meg.
Akár dízel, akár benzines motorral, a legtekintélyesebb benyomást keltő autó a Fluence. De mind a négy beválik családi autóként
Akár dízel, akár benzines motorral, a legtekintélyesebb benyomást keltő autó a Fluence. De mind a négy beválik családi autóként
A Fluence temperamentuma hozza az elvárhatót, 110 lóerővel tisztességesen megy és váltója is pontosan kapcsolható. Kényelmes rugózásához egyáltalán nem illik az autópályán méltatlanul hangos motor, amit a gyér szigetelés mellett a rövid áttételezésű váltó okoz.
100 lóerő körüli benzines motorral a Toledo a legjobb autó a mezőnyből. A 105 lóerős 1,2 TSI-vel erősebb, takarékosabb és jóval halkabb, mint a két francia. Kanyarban a Rapid testvére élvezetesen stabil és jó az irányíthatósága. Kormányzása és hatgangos váltója egyformán precíz.
Dízellel fordul a kocka
Áttérve a dízelmotorokra, a Toledo dízelmotorral drága és semmit nem nyújt az ügyfélnek, ami ezt indokolná. Az 1,6 TDI takarékos, de városban nem harmonizál az ötfokozatú váltóval, zaja is elég csúnya, cserébe nagyobb sebességnél elcsendesedik.
Neked melyik tetszik a legjobban?
A Lineát nem a vezetési élmény fogja eladni. Kanyarokban billeg, erős oldalszélben küzdelem vele haladni, rugózása mégsem túl kényelmes. Ha kellően mélyre nyomjuk a gázt, rendesen gyorsul, de kissé hangos motorját pörgetni kell a haladáshoz. Így a kerek 5 literrel eljáró konkurensekkel szemben 5,6 litert fogyasztott százon.
A mezőny legjobb dízelmotorja a 301-ben működik. Takarékossága, viszonylag finom járása, egyenletes erőleadása az 1,6 HDi mellett szól. Sajnos azt a gyatrán kapcsolható váltót sikerült mellérakni, amit már rég le kellett volna cserélni egy rövidebb úton, pontosabban járóra. Szerencsére a rugalmas motor megspórol pár kapcsolást.
A Fluence a 110 lóerős dCi-vel harmonikus, jól gyorsuló autó, igen csekély fogyasztással. Sebességváltója hatfokozatú, míg a másik háromé csak öt. A Renault a 90 lóerős 1,5 dCi-vel is versenyképes a másik hárommal, amely Expression szinten, bőséges felszereltséggel, de ötgangos váltóval érdekes ajánlat.
Mi van a legolcsóbbakkal?
Tesztünkben nem a legolcsóbb verziókat hasonlítottuk össze. Aki viszont minél kevesebb pénzből szeretne lépcsőshátú autót, azt a 3,2 millió forint alatt elhozható Peugeot 301-re vagy a Citroën C-Élysée-re beszélnénk rá. A francia páros a háromhengeres motorral lesz favorit az olcsó családi autók között. Az 1,2 VTi sokkal többet mutat 72 lóerőnél, igazán lelkesen húz és 5,8 l/100 km benzinfogyasztása alig magasabb a dízel Lineával mért 5,6 liternél. Mellette szól a mezítlábas kivitelhez is járó négy légzsák és az ESP.
Garancia: élen a FIAT és a Renault
Nemrég a FIAT és a Renault öt év/100 000 kilométerre emelte autóinak garanciaidejét, amivel az átlagautósnak a legtöbbet nyújtják a négy közül. A Renault-hoz most országúti segélyszolgálat is jár öt évre. A nagyon sokat autózóknak lehet érdekesebb a Toledo 2+2 év/200 000 kilométeres jótállása vagy a Fluence, amelynél 107 900 forintért 5 év/200 ezer kilométerre kitolható a jótállási periódus.
A Peugeot csak két évet ad, de 100 800 forintért nem vészesen drága az 5 év/100 000 kilométeres garancia. Ellenszenves megoldás, hogy alapáron a Toledo csak piros, a Linea kizárólag fehér lehet, a többiek nem ennyire szűkmarkúak a felármentes fényezésekkel.
Melyik a legjobb? Attól függ, mennyi pénzből
Ezúttal nem tudjuk jó szívvel kijelenteni, hogy melyik autó a legjobb. Az biztos, hogy a négy közül a Fluence a legnagyobb és a Toledóval együtt a legkomolyabb autó.
Benzinesek: Fluence vagy Toledo
A benzinesek között a SEAT technikája a legigényesebb (futómű, kormányzás, motor) és ötödik ajtajával sokkal praktikusabb a csomagtere. Ám keskenységével és ezen az árszinten vállalhatatlan hátsó ablakemelőjével nem adja meg azt a felnőtt, nagyobb autós hangulatot, amivel a minőségérzetben erősebb, kényelmesen rugózó Renault megnyitja a pénztárcákat. A benzinesek között egyenrangú a Toledo Reference 1,2 TSI 105 és a Fluence 1,6 Expression, de ár/érték arányban a sok extrát kínáló Renault előrébb tart.
Aki a dízelváltozatokat hasonlítja össze, ott a TDI-ként aránytalanul drága Toledo esik ki először a rostán. A kategória legjobb motorja magasan a PSA 92 lóerős 1,6 HDi-je. Halk, nagyon jól fogyaszt és a 301-et vezetni is lényegesen kellemesebb, mint a Lineát.
Ezért a pénzért jó vétel a Linea
A FIAT azért lehet mégis holtversenyben második a dízelek összevetésében, mert engedményes ára annyira kedvező. Aki beéri a középső, Easy szinttel, az megcsíphet 2 999 000 forintért is egy-egy készleten ragadt autót. A gazdagon felszerelt, egész fürge Linea mindent tud, amit egy családi autótól elvárhatunk. Érzéketlen kormányzásával, billegős futóművével olyan tényezőkben van hátrányban, amiből a célközönség többnyire csak az oldalszél-érzékénységet veszi fel.
Bár a Renault egy ideje felverte a dCi-k árát, a Fluence a mostani dízelfelárral is versenyképes a többiekkel. A dízelek között is az áll rá, ami a benzinesre: ez a legtekintélyesebb benyomást keltő autó.
Mindegyikkel nehéz tolatni a nagyon magas far miatt. Csomagtérben a Toledo az első
Műszaki adatok |
|
|
FIAT Linea 1,3 Mjet 16V |
Peugeot 301 1,6 HDi |
Renault Fluence 1,5 dCi 110 |
SEAT Toledo 1,6 TDI |
Hengerek/szelepek száma |
|
S4/16 |
S4/8 |
S4/16 |
S4/16 |
Hengerűrtartalom |
|
1248 |
1560 |
1461 |
1598 |
Max. teljesítmény (kW[LE]/ford.) |
|
70 (95)/4000 |
68(92)/4000 |
81(110)/4000 |
77 (105)/4400 |
Max. nyomaték (Nm/ford.) |
|
200/1500 |
230/1750 |
240/1750 |
250/1500-2500 |
Menetteljesítmények |
Gyorsulás (s, 0-100 km/h) |
|
13,8 |
11,2 |
11,0 |
10,6 |
Végsebesség (km/h) |
|
170 |
180 |
185 |
190 |
Fogyasztás |
Közúti tesztátlag (l/100 km) |
|
5,6 |
5,0 |
5,1 |
5,2 |
Gyári vegyes (l/100 km) |
|
4,9 |
4,1 |
4,6 |
4,4 |
CO2 kibocsátás (g/km) |
|
1129 |
108 |
120 |
114 |
Méretek |
Hosszúság/ szélesség/ magasság (mm) |
|
4596/ 1730/ 1487 |
4442/ 1748/ 1466 |
4618/ 1809/ 1479 |
4482/ 1706/ 1461 |
Tengelytáv (mm) |
|
2603 |
2652 |
2702 |
2602 |
Menetkész tömeg (kg) |
|
1185 |
1090 |
1307 |
1179 |
Üzemanyagtank kapacitása (liter) |
|
50 |
50 |
60 |
55 |
|
|
|
|
|
|