Idén másodszor a dobogón
Idén másodszor a dobogón
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
A verseny alatt lehet apa
A verseny alatt lehet apa
Fotó megosztása:
Egyelőre nem bír velük a Renault
Egyelőre nem bír velük a Renault
Fotó megosztása:
Theissen kivár
Theissen kivár
Fotó megosztása:
2009-ig marad a német
2009-ig marad a német
Fotó megosztása:
Nálunk a kispadon marad
Nálunk a kispadon marad
Fotó megosztása:
Kubicáért Vettelt kérik cserébe?
Kubicáért Vettelt kérik cserébe?
Fotó megosztása:
Jövőre már győzni kell
Jövőre már győzni kell
Fotó megosztása:
Jó évet zárnak!
Jó évet zárnak!
Fotó megosztása:
3-5 százalék kell még a győzelemhez
3-5 százalék kell még a győzelemhez
Fotó megosztása:
"Jól áll a hajam?"
"Jól áll a hajam?"
Fotó megosztása:
Négy kerék, két kerék, Heidfeldnek mindegy!
Négy kerék, két kerék, Heidfeldnek mindegy!
Fotó megosztása:
2007-re kifogyott a célokból
2007-re kifogyott a célokból
Fotó megosztása:
A BMW trükköt sejt, a Williamsnek bejön
A BMW trükköt sejt, a Williamsnek bejön
Fotó megosztása:
Nem lesz tartalék!
Nem lesz tartalék!
Fotó megosztása:
Nem valami bóvlival szúrják ki a szemét
Nem valami bóvlival szúrják ki a szemét
Fotó megosztása:
Kubica tavaly dobogós volt
Kubica tavaly dobogós volt
Fotó megosztása:
Glock Rosberg és Hamilton örököse
Glock Rosberg és Hamilton örököse
Fotó megosztása:
Január 15-én száll fel a füst
Január 15-én száll fel a füst
Fotó megosztása:
Heidfeld kétszer is dobgós volt
Heidfeld kétszer is dobgós volt
Fotó megosztása:
A főnök elégedett lehet
A főnök elégedett lehet
Fotó megosztása:
Kubica Kanadában óriásit bukott
Kubica Kanadában óriásit bukott
Fotó megosztása:
Theissen hátrafelé is figyel
Theissen hátrafelé is figyel
Fotó megosztása:
A BMW trükköt sejt, a Williamsnek bejön
A múlt héten a Renault technikai igazgatója, Bob Bell nevezte
műszaki visszalépésnek a a jövőre bevezetésre kerülő, McLaren által gyártott egységes elektronikai rendszert (ECU), most pedig a BMW Sauber felől hallatszanak hasonló hangok.
A költségcsökkentés és a versenyzés színvonalának emelése érdekében bevezetendő ECU-val a bajor csapat sem valami elégedett, A csapatfőnök, Mario Theissen elmondása szerint többször is ellenezték a bevezetését, míg a csapat főtervezője, Tim Densham arra panaszkodik, hogy az új rendszer nem illeszkedik valami jól az autóba:
„Mondjuk úgy, hogy szerintem ennek az ECU-nak elég érdekes alakja van. Háromszögszerű, láthatóan egy másik autóhoz készült. A csatlakozók elhelyezése is egy bizonyos autóra utal” – sejteti a főtervező, hogy a McLaren előnyt élvezhet majd a rendszer bevezetésével.
A Williams technikai igazgatója, Sam Michael is hasonlóan látja a dolgot:
„A McLarennek nem kell majd elvégeznie azt a munkát, amit minden más csapatnak” – mondja a williamses szakember, hozzátéve azonban, hogy nekik eddig nem okozott nagy nehézséget az alkalmazás. „Volt néhány apróság, nem egészen tökéletes, de hogy őszinte legyek, elég jó. Azt hiszem, pár hónap múlva már észre sem vesszük majd.” – nyilatkozta.