Jövőre 18 futam lesz
Jövőre 18 futam lesz
Fotó megosztása:
Végleges a menetrend
Végleges a menetrend
Fotó megosztása:
Könnyebb lesz hibázni
Könnyebb lesz hibázni
Fotó megosztása:
Mindenki beült valahova
Mindenki beült valahova
Fotó megosztása:
Idényenként egyszer mindenki megúszhatja
Idényenként egyszer mindenki megúszhatja
Fotó megosztása:
Vannak már ügyeskedők
Vannak már ügyeskedők
Fotó megosztása:
Nem lesz csalás!
Nem lesz csalás!
Fotó megosztása:
Az FIA eszén nem könnyű túljárni
Az FIA eszén nem könnyű túljárni
Fotó megosztása:
A következőévtizedben is marad Sao Paulo
A következőévtizedben is marad Sao Paulo
Fotó megosztása:
Vannak már ügyeskedők
2008-tól a Forma-1-es csapatok a McLaren egyik részlege által gyártott – és ezért
sokat támadott – egységesített elektronikai vezérlőrendszert kötelesek használni, és betiltásra kerülnek a vezetői segédeszközök, a kipörgésgátló és a rajtautomatika.
Bár a rajtautomatika elvételétől izgalmasabb rajtok várhatók, a toyotás Jarno Trulli szerint nem minden csapat vágyik ilyen jellegű izgalmakra…
„Nem fogok neveket mondani, de azt hiszem, néhány csapat máris talált megoldást a rajt automatizálására és a kereket gyorsításkor való kipörgésének megakadályozására. Nem állítom, hogy csalnak, de a Toyotánál kaptunk egy-két ennek ellentmondó információt” – mondta a versenyző az olasz Autosprintnek.
„A pályán decemberben és most látottakat elemezve nagy a változás – és számos esetben a változás elég gyanús” – tette hozzá az olasz.
Trulli félelmeit támaszthatják alá, hogy bokszutcai bennfentesek szerint néhány autó gyorsuláskor adott hangja jelentősen megváltozott – legalábbis a múlt héten Jerezben ez volt a tapasztalat.