V12, V10, V8, a végén már csak V4 lesz!
Fotó megosztása:
F1-esek gokartban
Fotó megosztása:
Na ebből mi lesz?
Fotó megosztása:
Minden marad a régiben - tíz évig!
Fotó megosztása:
A Ferrari nem akar spórolni
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Egy futam alatt annyit pöfögnek, mint a teljes Dakar-mezőny
Fotó megosztása:
Mit akarhat Mosley?
Fotó megosztása:
A Forma-1 lehetne a zászlóvivő
Fotó megosztása:
Jövőre vége a pénzszórásnak
Fotó megosztása:
Nem tartozhat közéjük akárki
Fotó megosztása:
Bezzeg az én időmben...!
Fotó megosztása:
Olyan mint a Playstation
Fotó megosztása:
Prostnak nem tetszik a mai F1
Fotó megosztása:
Räikkönenéket ide száműznék
Fotó megosztása:
Télen éheztetnék a szurkolókat
Fotó megosztása:
Emelnek vagy nem emelnek?
Fotó megosztása:
Jövő októberben újabb futam
Fotó megosztása:
Dennis hiába támogatta Briatorét
Fotó megosztása:
Mindenki ugyanannyit költhet
Fotó megosztása:
Állami segítség nélkül vége
Fotó megosztása:
Keleti pályák igen, nyugatiak minek?
Fotó megosztása:
Az üzemanyagban is zöldül az F1?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Egy verseny többet hoz bármi másnál
Fotó megosztása:
Toldozzák-foldozzák a rossz szabályokat
Fotó megosztása:
Jó ajánlatot tettek
Fotó megosztása:
Silverstone-ban nem vezetnek?
Fotó megosztása:
Donington is repülőtér volt valaha
Fotó megosztása:
Mosley egyik kézzel elvenne, a más zsebéből meg adna
Fotó megosztása:
Egy híján húsz futam lesz
Fotó megosztása:
Abu Dzabi
Fotó megosztása:
Abu Dzabi
Fotó megosztása:
Riválist kap a GP2?
Fotó megosztása:
Komolytalan kihívás?
Fotó megosztása:
A Formula BMW is többe kerül
Fotó megosztása:
Ezután is dolgoznak az ügyön
Fotó megosztása:
Megosztoznak
Fotó megosztása:
Jöhetnek a jelentkezők
Fotó megosztása:
Még ráérnek a módosításra
Fotó megosztása:
Már megint a biztonsági autó...
Fotó megosztása:
Több hatalmat a csapatoknak!
Fotó megosztása:
Briatore mindenen változtatna
Fotó megosztása:
Összefogtak
Fotó megosztása:
A többség kivárna
Fotó megosztása:
A Magyar Nagydíjon már tárgyaltak róla
Fotó megosztása:
Mindenre megoldás lenne?
Fotó megosztása:
Amerikát is visszasírja
Fotó megosztása:
Alaptalan álmok
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Pihenni is kell valamikor
Fotó megosztása:
1,5 literes turbóra cserélnék a 2,4-es V8-ast
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Szabadedzések helyett időfutam?
Fotó megosztása:
Mosley megkongatta a vészharangot
Fotó megosztása:
Az állam is beszállna
Fotó megosztása:
Délután nem kellene ezt a vackot bámulnunk
Fotó megosztása:
A gyártók fele fejleszthet
Fotó megosztása:
Egyenlősdi diszkriminációval
Fotó megosztása:
Túl nagyra nőttek?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Üdvözlöm a terjeszkedést, és a további folytatásra biztatom Bernie Ecclestone-t. De van két kikötésem is. Egyrészt, hogy az idény sose legyen 20 versenynél hosszabb, szerintem logisztikai szempontból ez egy határérték, másrészt pedig, hogy tartsuk meg a téli szünetet. A téli leállás nemcsak logisztikai szempontból szükséges, de a rajongókban is várakozást kelt, növeli az érdeklődést” – magyarázta Dennis a felszólalásában.
A McLaren-vezér példával is alátámasztotta az idényközi leállás szerepét:
„A Forma-1-es magazinok legnagyobb példányszámú kiadásai mindig a szezonelőzetes számok, nem azok, amelyek idény közben jelennek meg. Ez pedig azért van, mert télen egyre nőnek a várakozások. Szerintem ezt mindenképp meg kell őriznünk.”