Berger szerint Vettel tökéletes
Berger szerint Vettel tökéletes
Fotó megosztása:
Vettel Bourdais előtt jár
Vettel Bourdais előtt jár
Fotó megosztása:
Végre az F1-ben
Végre az F1-ben
Fotó megosztása:
Pontokkal is beéri
Pontokkal is beéri
Fotó megosztása:
Scuderiától Scuderiához?
Scuderiától Scuderiához?
Fotó megosztása:
Jó állapotú, bejáratott csapat, csak megbízható vevőnek eladó
Jó állapotú, bejáratott csapat, csak megbízható vevőnek eladó
Fotó megosztása:
Mindenki cáfol, de ki tudja?
Mindenki cáfol, de ki tudja?
Fotó megosztása:
Egy ötödik hely és egy újabb motorhiba a mérleg
Egy ötödik hely és egy újabb motorhiba a mérleg
Fotó megosztása:
Fizetnének, ha békén hagyják őket
Fizetnének, ha békén hagyják őket
Fotó megosztása:
Nagy jövő vár rá
Nagy jövő vár rá
Fotó megosztása:
Itt az új autó
Itt az új autó
Fotó megosztása:
Bourdais balaesete miatt csúszik a bemutató
Bourdais balaesete miatt csúszik a bemutató
Fotó megosztása:
8 millió euróért cserébe nem perelnek
8 millió euróért cserébe nem perelnek
Fotó megosztása:
Így is alakulhat a jövő
Így is alakulhat a jövő
Fotó megosztása:
Büntetés az új autóért
Büntetés az új autóért
Fotó megosztása:
Ultimate - Jövőre már a rajtrácson lennének
Ultimate - Jövőre már a rajtrácson lennének
Fotó megosztása:
Mateschitz eladná, Berger nem hallott a vevőről
Mateschitz eladná, Berger nem hallott a vevőről
Fotó megosztása:
Megérdemelten van itt
Megérdemelten van itt
Fotó megosztása:
Buemi sem elég jó
Buemi sem elég jó
Fotó megosztása:
A legújabb név Durán
A legújabb név Durán
Fotó megosztása:
Senna még nincs készen
Senna még nincs készen
Fotó megosztása:
Ki ülhet a helyére?
Ki ülhet a helyére?
Fotó megosztása:
Számítanak a tapasztalatára
Számítanak a tapasztalatára
Fotó megosztása:
Berger Sennával pótolhatja Vettelt
Berger Sennával pótolhatja Vettelt
Fotó megosztása:
A főnök is beül az autóba
A főnök is beül az autóba
Fotó megosztása:
Berger tavaly McLarennel ment
Berger tavaly McLarennel ment
Fotó megosztása:
Nehéz bemutatkozóév
Nehéz bemutatkozóév
Fotó megosztása:
Hiába panaszkodik
Hiába panaszkodik
Fotó megosztása:
Kitúrja Bourdais-t?
Kitúrja Bourdais-t?
Fotó megosztása:
Kiváló eredmény
Kiváló eredmény
Fotó megosztása:
Nehéz lesz az ismétlés
Nehéz lesz az ismétlés
Fotó megosztása:
A pilótával együtt a motorszállítót is lecserélik?
A pilótával együtt a motorszállítót is lecserélik?
Fotó megosztása:
Egyre jobb a kiscsapat
Egyre jobb a kiscsapat
Fotó megosztása:
Bourdais jól ment, de peches volt
Bourdais jól ment, de peches volt
Fotó megosztása:
Egy villanás nem elég
Egy villanás nem elég
Fotó megosztása:
Csak így tovább
Csak így tovább
Fotó megosztása:
Alonso átadta a rekordot
Alonso átadta a rekordot
Fotó megosztása:
Hatalmas eredmény a kiscsapatnak
Hatalmas eredmény a kiscsapatnak
Fotó megosztása:
Végtelen öröm
Végtelen öröm
Fotó megosztása:
A főnök sem hiába utazott Monzába
A főnök sem hiába utazott Monzába
Fotó megosztása:
Profi módjára versenyzett és győzött
Profi módjára versenyzett és győzött
Fotó megosztása:
Schumi szép jövőt jósol
Schumi szép jövőt jósol
Fotó megosztása:
Korai lenne a hasonlítgatás
Korai lenne a hasonlítgatás
Fotó megosztása:
Egyöntetű elismerés
Egyöntetű elismerés
Fotó megosztása:
A Red Bull első sikere
A Red Bull első sikere
Fotó megosztása:
Privát csapat is győzhet
Privát csapat is győzhet
Fotó megosztása:
Az ő motorjukkal nyertek
Az ő motorjukkal nyertek
Fotó megosztása:
Lesz csere vagy sem?
Lesz csere vagy sem?
Fotó megosztása:
Jó helyre kerül?
Jó helyre kerül?
Fotó megosztása:
Mateschitz két év múlva elhagyja Bergert
Mateschitz két év múlva elhagyja Bergert
Fotó megosztása:
Egyedül nehéz lesz
Egyedül nehéz lesz
Fotó megosztása:
Berger megtalálta a vevőjét...
Berger megtalálta a vevőjét...
Fotó megosztása:
Erre nem számítottunk
Erre nem számítottunk
Fotó megosztása:
Innen csak lefelé vinne az út
Innen csak lefelé vinne az út
Fotó megosztása:
Mindhárman leléphetnek
Mindhárman leléphetnek
Fotó megosztása:
A Force Indiához menekül a vezérkar?
A Force Indiához menekül a vezérkar?
Fotó megosztása:
Ha hívnák, sem menne
Ha hívnák, sem menne
Fotó megosztása:
Így is alakulhat a jövő
A Lancia fél évszázad után visszatérhet a Forma-1-be – legalábbis ezt suttogják Olaszországban. A Fiat csoport tagja az olasz központú Toro Rosso csapatba vásárolhatná be magát, amelynek felét épp
eladásra kínálja a Red Bull-milliárdos, Dietrich Mateschitz.
A Lanciának nem idegen az F1, a márka már 20. század eleje óta versenyzett nagydíjakon, és az 1950-es években, a Forma-1 hőskorában is jelen volt. Az alapító fia, Gianni Lancia az ötvenes években elcsábította az Alfa Romeo tervezőjét, és a Ferrari pilótáját, Alberto Ascarit, és a D50-es modellel indult a száguldó cirkuszban. 1955-ben jöttek is a győzelmek, de Ascari halála és pénzügyi nehézségek miatt az autót eladták a Ferrarinak, és a Lancia kivonult a sportból. A Ferrari egy évvel később ezzel az autóval nyerte meg a világbajnokságot. Az 1980-as évek legelején is felmerült, hogy a Lancia beszáll az F1-be motorszállítóként, de ez végül nem valósult meg.
A mostani spekulációknak az adhat alapot – azon kívül, hogy a piacon van egy csapat -, hogy a Lancia főnöke, a francia Olivier Francois szeretné a jelenleg 80 százalékban a hazai eladásokra támaszkodó márka eladásait 2010-re megtriplázni, ehhez pedig kiváló marketingeszköz lehet a száguldó cirkusz.
A főnök, Francois egyébként korábban a Peugeot-Citroennél (PSA) dolgozott, ugyanúgy, ahogy Ferrari volt főnöke, Jean Todt, és fia, Nicolas Todt is. A Todt famíliát egyébként korábban is szóba hozták már egy új „Ferrari B-csapat” létrehozásával kapcsolatban, a megoldás pedig kézenfekvőnek tűnik. A Ferrari házon belül adna motorokat a csapatnak – a Toro Rosso most is a maranellóiak erőforrását használja -, a Lancia pedig saját maga építené a kasztnit.