Bortolotti, Cicatelli, Piscopo
Bortolotti, Cicatelli, Piscopo
Fotó megosztása:
Ifjú tehetségek
Ifjú tehetségek
Fotó megosztása:
Nem emészti magát
Nem emészti magát
Fotó megosztása:
Vége a rekordfizetéseknek
Vége a rekordfizetéseknek
Fotó megosztása:
Nem cserélnék el Massát
Nem cserélnék el Massát
Fotó megosztása:
Még nekik sem megy simán
Még nekik sem megy simán
Fotó megosztása:
Mindig ezek a finn imposztorok...
Mindig ezek a finn imposztorok...
Fotó megosztása:
Még kiköthet a Ferrarinál
Még kiköthet a Ferrarinál
Fotó megosztása:
Elválnak
Elválnak
Fotó megosztása:
Kulcsember, ne rajta spóroljanak!
Kulcsember, ne rajta spóroljanak!
Fotó megosztása:
Ennél több kell jövőre
Ennél több kell jövőre
Fotó megosztása:
Még hatot kell aludni
Még hatot kell aludni
Fotó megosztása:
Idén már működni fog?
Idén már működni fog?
Fotó megosztása:
Neki mindegy
Neki mindegy
Fotó megosztása:
Érdekes, de nem túl hasznos
Érdekes, de nem túl hasznos
Fotó megosztása:
Már nem lóg ki, aminek nem szabad
Már nem lóg ki, aminek nem szabad
Fotó megosztása:
A vége unalmas
A vége unalmas
Fotó megosztása:
Kinőtte magát
Kinőtte magát
Fotó megosztása:
Nem mer tippelni
Nem mer tippelni
Fotó megosztása:
Őket is megzavarta a Brawn GP
Őket is megzavarta a Brawn GP
Fotó megosztása:
Az FIA elnöke lehet
Az FIA elnöke lehet
Fotó megosztása:
Ajándékot is adtak
Ajándékot is adtak
Fotó megosztása:
A pilóták csak hátul mosolyogtak
A pilóták csak hátul mosolyogtak
Fotó megosztása:
Még nekik sem megy simán
Az FIA és a csapatok közös szervezete, a FOTA 2009-től jelentős
kiadáscsökkentő programmal teszi gazdaságilag fenntarthatóvá a Forma-1-et, de maradt egy komoly bökkenő, az FIA-elnök által a sport zöldítésére kitalált hibrid rendszer, a KERS fejlesztése óriási pénzeket emészt fel.
Még a legnagyobb csapatok is panaszkodnak, nemrég a McLarentől vetették fel, hogy el kellene halasztani – az egyébként nem kötelező – a 2009-es bevezetést, a Ferrari pedig már többször is problémákról számolt be, és a költségeket is túl magasnak érzi az olasz csapat.
A Ferrari technikai nagyágyúi: a technikai igazgató, Aldo Costa, a motorfelelős Gilles Simon és a tervezés felelőse, Nikolas Tombazis a csapat karácsonyi rendezvényén „óriási feladatnak” nevezte a KERS-t, a fejlesztéssel járó költségekről pedig azt mondták, hogy azok meghaladtak minden várakozást.
„Ami a motort és az elektronikai költségeket illeti, azok csökkentek, de a KERS-re sokkal többet költöttünk a tervezettnél. Nagyon sokat dolgozunk az energia-visszanyerő rendszeren. Egy kicsit el vagyunk maradva az ütemtervtől, de a cél az, hogy kész legyünk a KERS-szel az első futamra. Persze ezalatt a KERS nélkül is fejlesztjük az autót” – mondta Tombazis.
Érdekes kérdés, hogy mi lesz a KERS-szel két év múlva, ugyanis a legújabb elképzelés szerint 2010-től már egységes lenne az alkatrész, hiába öltek bele a csapatok külön-külön tízmilliókat a fejlesztésbe.