Bemutatkozásnak nem volt rossz
Bemutatkozásnak nem volt rossz
Fotó megosztása:
Nem sokkal maradt el Rosbergtől
Nem sokkal maradt el Rosbergtől
Fotó megosztása:
Apadnak a pénzforrások
Apadnak a pénzforrások
Fotó megosztása:
Idén sem lesz nagy felhajtás
Idén sem lesz nagy felhajtás
Fotó megosztása:
Nincs szükség a munkájukra
Nincs szükség a munkájukra
Fotó megosztása:
Elfogynak a támogatók?
Elfogynak a támogatók?
Fotó megosztása:
Jövőre már versenyezne
Jövőre már versenyezne
Fotó megosztása:
Schumi nyomdokain?
Schumi nyomdokain?
Fotó megosztása:
Korábban nagyon küzdöttek érte
Korábban nagyon küzdöttek érte
Fotó megosztása:
Az utolsó nekifutás a Williamsszel?
Az utolsó nekifutás a Williamsszel?
Fotó megosztása:
Nyuszifülek - hasznos vagy porhintés?
Nyuszifülek - hasznos vagy porhintés?
Fotó megosztása:
Ejtik a füleket
Ejtik a füleket
Fotó megosztása:
Korábban nagyon küzdöttek érte
Bár a Williams több rivális csapatvezető
bosszúságára 2008-ban végig ragaszkodott az új hibridrendszer, a KERS 2009-es bevezetéséhez, most úgy tűnik, hogy mégsem kapkodják el az újítás pályára vitelét.
A grove-i csapat tavaly részesedést vásárolt egy hibridtechnológiával foglalkozó cégnél, amellyel közösen az ellenfelekétől eltérő, lendkerekes megoldású KERS-t fejlesztett. Ennek ellenére a csapat japán pilótája, Kazuki Nakajima a múlt héten bevallotta, hogy még sosem nyomta meg a KERS gombját a kormányon, és Nico Rosberg szerint még jó ideig nem is fogják használni a rendszert.
„Az első hat futamon biztosan a KERS nélkül indulunk majd” – nyilatkozta a német a svájci Blicknek.
Korábban elejtett nyilatkozatok alapján valószínűleg McLaren, a Ferrari és a Toyota is a KERS nélkül kezdi az idényt, Fernando Alonso viszont nemrég azt állította, hogy a Renault már a szezonnyitón, Ausztráliában is bevetheti az új rendszert.