Alonso sokat segített
Alonso sokat segített
Fotó megosztása:
Ezen múlott
Ezen múlott
Fotó megosztása:
2009-ben újra a bajnokságért küzd majd?
2009-ben újra a bajnokságért küzd majd?
Fotó megosztása:
Nem veti szét a jókedv
Nem veti szét a jókedv
Fotó megosztása:
Az új pályán debütál az R29
Az új pályán debütál az R29
Fotó megosztása:
Hiába döntött jól, így is rosszul járhat
Hiába döntött jól, így is rosszul járhat
Fotó megosztása:
Felzárkózhatnak
Felzárkózhatnak
Fotó megosztása:
Nem bírta a gyűrődést
Nem bírta a gyűrődést
Fotó megosztása:
Alonso megint igazodik
Alonso megint igazodik
Fotó megosztása:
Egyéniben és csapatként is győzni kell
Egyéniben és csapatként is győzni kell
Fotó megosztása:
2009 - a visszatérés éve?
2009 - a visszatérés éve?
Fotó megosztása:
Edzésben
Edzésben
Fotó megosztása:
Nem egy-két emberről van szó
Nem egy-két emberről van szó
Fotó megosztása:
A főszponzor távozhat
A főszponzor távozhat
Fotó megosztása:
A Magyar Nagydíj is nagyot veszíthet
A Magyar Nagydíj is nagyot veszíthet
Fotó megosztása:
Rosszul kezdődik az év
Rosszul kezdődik az év
Fotó megosztása:
Csak az utolsó tesztek számítanak?
Csak az utolsó tesztek számítanak?
Fotó megosztása:
Ekkora, és kész
Ekkora, és kész
Fotó megosztása:
Optimistának kell lenni
Optimistának kell lenni
Fotó megosztása:
Van még min dolgozni
Van még min dolgozni
Fotó megosztása:
A McLarennél nem félnek tőlük
A McLarennél nem félnek tőlük
Fotó megosztása:
Búcsúzik az ING az F1-től
Búcsúzik az ING az F1-től
Fotó megosztása:
Nincsen gond, csak nem kell annyi ember
Nincsen gond, csak nem kell annyi ember
Fotó megosztása:
A Tata válthatja az ING-t?
A Tata válthatja az ING-t?
Fotó megosztása:
Még semmi sincs lefutva
Még semmi sincs lefutva
Fotó megosztása:
Már most is jobb az autó
Már most is jobb az autó
Fotó megosztása:
Megérdemelte az újabb lehetőséget?
Megérdemelte az újabb lehetőséget?
Fotó megosztása:
Ha drága marad az F1, mennek
Ha drága marad az F1, mennek
Fotó megosztása:
Nem gondolja, hogy mellőzik
Nem gondolja, hogy mellőzik
Fotó megosztása:
Idén nem hagyják magukat
Idén nem hagyják magukat
Fotó megosztása:
A Renault-nak befoghatatlan a Brawn
A Renault-nak befoghatatlan a Brawn
Fotó megosztása:
Nagyon óvatos
Nagyon óvatos
Fotó megosztása:
Egyelőre csak náluk biztos a dolog
Egyelőre csak náluk biztos a dolog
Fotó megosztása:
Nincsen gond, csak nem kell annyi ember
A Renault hamarosan elbocsátásokra készül enstone-i központjában. A csapat főszponzora, az ING épp tegnap
jelentette be, hogy 2009 végén nem újítja meg szerződését, de az alakulatnál állítják, hogy nem pénzügyi gondok, hanem a Forma-1-es szabályok változása, a fejlesztések és a tesztelés korlátozása miatt küldik el a dolgozók egy részét.
„Más cégekkel ellentétben az átszervezés nem a gazdasági válság következménye, sokkal inkább a Forma-1-es szabályok változásából fakad. Az elbocsátások főképp a tesztcsapatnál és az aerodinamikai részlegnél történnek” – közölték.
Az 525 fős csapatból 350 alkalmazott dolgozik Enstone-ban és közülük 63 ember kerülhet majd utcára.
Az ING jövő évi távozása kapcsán a csapatfőnök, Flavio Briatore arról beszélt, hogy a költségcsökkentéseknek köszönhetően – amelyekből a leépítés is fakad – ezután sem kerül veszélybe a Renault F1 jövője.
„Jó ideje tudatában vagyunk, hogy a világgazdaság állapota a sport átszervezését követeli, és a FOTA-val (a csapatok szervezete) el is indultunk ebbe az irányba. A FOTA legfontosabb célja a drasztikus költségcsökkentés volt, és a további intézkedéseknek köszönhetően a Renault és a Forma-1 jövője biztos” – mondta az olasz.