A régi csapatok a 2010-es indulásukat a költségplafon teljes visszavonásától és attól tették függővé, hogy június 12-ig aláírásra kerül a 2012-ig érvényes új Concorde agreement, azaz a Forma-1 kereskedelmi jogait igazgató Ecclestone-cégek, az FIA és a csapatok multilaterális keretszerződése.
Mosley nem kér a feltételekből:
„A szabályokat az FIA hozza. Így ment ez az elmúlt 60 évben, és ezután is mi írjuk majd őket” – mondta az elnök a Motorsport Aktuellnek.
Mosley szerint a csapatok követelései „irreálisak”, és egyébként is, a Concorde agreement általuk összeállított változatával olyan későn álltak elő, hogy az aláírásra biztosan nem kerülhet sor a jövő hét végéig. Az elnök azon is gúnyolódott egy sort, hogy a FOTA épp Monacóban, Flavio Briatore luxusjachtján tárgyalt a költségcsökkentésről, és az utolsó pillanatban leadott nevezéseket sem nézte jó szemmel.
„Eléggé nyilvánvaló, hogy ezzel az új csapatok helyzetét akarták megnehezíteni” – utalt Mosley arra, hogy jó néhány új belépő csak a költségplafonos F1-be kívánt beszállni, de a fenyegetések miatt tökéletesen bizonytalan volt a helyzet a jövő évi szabályokat illetően.