„Jó futam volt, de többet vártam a KERS-től a rajtnál. A végéig küzdöttem, értékes pontokat szereztem. A KERS-ről futamonként döntünk majd, Japánban talán nem használjuk, Brazíliában viszont visszatehetjük. Ami a csapatot illeti, nincs zavarodottság, mindenki összeszedett, a versenyzésre koncentrálunk. Kívül nagy a feszültség, de a műszaki személyzet csak a munkára figyel” – utalt a bundabotrányra a kétszeres világbajnok.
„Az ötödik hely jó, de az idény hátralevő részében a dobogó és talán a győzelem a cél” – tette hozzá.
Míg Alonso ötödik lett, az újon Romain Grosjean csa a 15. helyen ért célba. A csapat technikai főnöke, Pat Symonds így foglalta össze az Olasz Nagydíjat:
„Mindkét autónk elég magányos versenyt futott, ahogy ez gyakran előfordul Monzában, főképp az egykiállásos stratégiák esetén. Fernando versenye nagyon stabil volt, a megfelelő tempót autózta, az ötödik hely járt a teljesítményünkért. Romain autója már az első kanyarban megsérült, a gumit is csúnyán kivágta valami, és ez komolyan hátráltatta aztán egész délután.”