Újra kell terveznie autóját a Virginnek, kiderült ugyanis, hogy az üzemanyagtank mérete a szükségesnél kisebb. Nem fér annyi benzin az autóba, amennyi bizonyos versenyeken a célba éréshez szükséges, legkorábban a Spanyol Nagydíjra készülhet el a megoldás.

Nick Wirth, a Virgin technikai igazgatója elárulta, hogy cége, a Wirth Research fizeti az újratervezés költségeit, az új kasztnival azonban Barcelonáig dolgozni kell. „Mi vagyunk a kasztnifelelősek, nem kell sem a motor-, sem az üzemanyag-szállítóra mutogatni” – mondta Wirth. „Mi is fogjuk kijavítani a hibát és ezért természetesen nem számítunk fel díjat a csapatnak.”

„A mi felelősségünk, hogy olyan autót szállítsunk, amely képes befejezni a futamokat.” Ausztráliában tankolási gondok is hátráltatták a csapatot, amelynek következtében a szokottnál nagyobb mennyiségű benzinnel kellett teljesítenie az időmérőt a pilótáknak. Wirth ezért is vállalta a felelősséget.

„Ezek is mi vagyunk, nem a csapat hibázott, hanem mi. Őszintén szólva nem végzünk túl jó munkát mostanában.” Wirth szerint léteznek olyan technikák, amelyek segítségével a Virgin elérhetné a célt, de ezeket nem kívánja alkalmazni az istálló, mert „az már nem versenyzés lenne, a Virgin pedig harcolni szeretne”.