“A KERS-szel felszerelt autó sebességbeli előnye nyilvánvaló, de hátrányai is vannak azért. A tömegközéppont egy kicsit magasabbra kerül, romlik a súlyeloszlás, és a műszaki hiba esélye is nagyobb, főleg így a szezon elején. Nehéz feladat a fékezéseknél jól működtetni, a beállítások szempontjából pedig még elég ismeretlen terület” – magyarázta a hétvégén a kísérleti nyúl szerepét kapó német pilóta, hozzátéve, hogy épp a felsorolt hátrányok miatt nem került KERS Kubica autójába.
Heidfeld szerint a KERS a melbourne-i pályán nem is jelent majd igazi előnyt:
“Más pályákon többet hozhat majd. Monzában például vagy épp Malajziában inkább, mint itt. A rajtnál előnyt jelenthet, bár itt elég kicsi a távolság az első kanyarig. Reméljük, hogy a futam közbeni csatáknál is segít majd, de ezt is csak később tudjuk meg.”





