Visszatérhet a 80-as évek legendás kisautója, a Fiat Uno. Az Fiatnak sok hasznot hozó autót a Puntóval váltották fel, ám annak utolsó változata, nemcsak nevében, de méretében is sokat gyarapodott.
A Grande Punto és a jóval kisebb Panda között egyes országokban, így nálunk ugyan még kapható a régi Punto akciós áron Classic néven, ám sok helyütt hiányzik az ilyen árú és méretű modell.
Ebbe a szegmensbe érkezne a Fiat új kisautója Uno néven. Az Autocar brit lap értesülései szerint az olasz gyár vezetői zöld utat adtak az új kocsi elkészítésének. Az autó a Grande Punto rövidített padlólemezére épülne, illetve műszaki elemeket is a nagytestvértől örökölné. Amellett, hogy az új Fiat-modellekhez hasonlóan izgalmas külsőt kapna, elsősorban árával hódítana.
Újdonságként 100 lóerős kéthengeres turbófeltöltős motor is kerülhet az Unóba. Az úgynevezett MultiAir motort a Pandába és az új 500-asba is beszerelik.
Nemcsak kisautót, de a Seidicinél nagyobb szabadidő-autót is tervez a Fiat. Az új 4×4-esről úgy beszélnek a vezetők, mint ami szebb, de olcsóbb a Nissan Qashqai-nál. Az öt- és hétüléses kivitelben is piacra kerülő jármű műszaki elemeit a Bravótól örökölné. A 2009-re elkészülő autó hajtásláncában pedig négykerék-hajtás is szerepelne.