Napokon belül hivatalosan is bemutatkozik, de addig is megvillantja magát a BMW i3, a bajorok ősztől kapható elektromos városi járgánya.
A néhány héttel ezelőtt kiszivárgott szabadalmi rajzokon, illetve a tavaly bemutatott kupévariánson már láthattuk, de így mégis más: a hátsó oldalajtón jó pár centivel mélyebbre húzódik az oldalüveg, mint elöl. Indokolt is az ablakfelület ily módon történő bővítése, hiszen széltében igencsak szűkös a hátrafelé nyíló ajtó üvegezése.
Meredek hátfal, az üvegfelületekkel és az oldalsó küszöbbel egységet teremtő burkolat, Kipufogó nincs, vajon a hatótáv-növelő generátor égéstermékei hol távoznak majd?
Meredek hátfal, az üvegfelületekkel és az oldalsó küszöbbel egységet teremtő burkolat, Kipufogó nincs, vajon a hatótáv-növelő generátor égéstermékei hol távoznak majd?
Fotó megosztása:
A szögletes formába kupés dinamizmust csalnak a tető és az övvonal kanyarításai
A szögletes formába kupés dinamizmust csalnak a tető és az övvonal kanyarításai
Fotó megosztása:
Mélyre nyúló kötény, zárt homlokfal, keskeny abroncsok
Mélyre nyúló kötény, zárt homlokfal, keskeny abroncsok
Fotó megosztása:
Magasra tolja fel a csomagtartót és annak ajtaját a hátsó tengely mögött és fölött elhelyezett gépészet
Magasra tolja fel a csomagtartót és annak ajtaját a hátsó tengely mögött és fölött elhelyezett gépészet
Fotó megosztása:
Nem valami tágas a hátsó üléssor, a bejutás is körülményes, de legalább a lehetőség megvan. A padló vastag
Nem valami tágas a hátsó üléssor, a bejutás is körülményes, de legalább a lehetőség megvan. A padló vastag
Fotó megosztása:
Egyszerű klímavezérlés, multifunkciós infotainment képernyő, vaskos irányítótorony a kormány tövében
Egyszerű klímavezérlés, multifunkciós infotainment képernyő, vaskos irányítótorony a kormány tövében
Fotó megosztása:
Töltőkábel-tároló üreg: ennyi fért el az orrban
Töltőkábel-tároló üreg: ennyi fért el az orrban
Fotó megosztása:
Meredek hátfal, az üvegfelületekkel és az oldalsó küszöbbel egységet teremtő burkolat, Kipufogó nincs, vajon a hatótáv-növelő generátor égéstermékei hol távoznak majd?
Ami a belteret illeti, ennél egyszerűbben már nem is lehetett volna megoldani a kialakítást: az autoblog.nl képein hatalmas, sík felületek, a lehető legkevesebb kezelőszerv, és (mert újszerű interfész-koncepció nélkül nem léphet piacra BMW) egy hajtáslánc-vezérlő funkciókkal telezsúfolt, túlméretes bajuszkapcsoló látható.
Mint megírtuk, az autó a várakozásoknál jóval olcsóbban kerül piacra novemberben, szénszálas karosszériája és drága akkumulátor-technológiája ellenére 35 ezer euró (10 millió Ft) körüli induló árral juthatnak hozzá a német vásárlók.
A szögletes formába kupés dinamizmust csalnak a tető és az övvonal kanyarításai
Magasra tolja fel a csomagtartót és annak ajtaját a hátsó tengely mögött és fölött elhelyezett gépészet
Nem valami tágas a hátsó üléssor, a bejutás is körülményes, de legalább a lehetőség megvan. A padló vastag
Egyszerű klímavezérlés, multifunkciós infotainment képernyő, vaskos irányítótorony a kormány tövében