Ha hihetünk a híreknek és az itt látható kémfotóknak, a legendás Wranglerről mintázza új, szubkompakt szabadidőautóját a Jeep – a szögletes idomok mellett ez várhatóan szélesített kerékíveket és kerek fényszórókat jelent majd. A szappanforma Cherokee után ez meglepő, de logikus lépés: muszáj ugyanis markánsan megkülönböztetni magát a városi terepesek egyre népesebb mezőnyétől a másfél hónap múlva színre lépő autónak. 

Annál is inkább, mert műszaki alapjai könnyen adhatnának okot a kritikára: a Jeep Jeepster, esetleg Jeep Junior néven várható törpe-terepes arra a padlólemezre épül, amelyen a Fiat 500L és az olaszok saját városi SUV-ja, a hamarosan érkező Fiat 500X is nyugszik. Ennek ellenére a márka felelősei esküsznek: a kisautó ugyanúgy elboldogul majd terepen, mint bármely rokona. 
Jön az első igazán terepképes városi SUV 1
Jön az első igazán terepképes városi SUV 7
Az Olaszországban készülő kis Jeep várhatóan a Fiat motorjaival kerül piacra; dízelből 1,6 és 2,0 literes erőforrásokra számítunk (utóbbi a Cherokee-ban már bemutatkozott), benzinmotorból akár 1,4 literig lemehet a kínálat – de a 0,9 literes kéthengerest aligha kockáztatja meg a gyár. Várhatóan opciós lesz az összkerékhajtás és az automata sebességváltó – utóbbi akár kilencfokozatú kivitelben. 
Nem lesz könnyű dolga a Jeep apróságának: a Nissan Juke mellett a Chevy Trax, a Peugeot 2008, a Renault Captur is ebben a kategóriában mozog, és hamarosan itt a Honda Vezel.