Ez a nagy szedán jelenlegi árfekvése szerint azt jelenti, hogy nem kerülhet többe 12 millió forintnál, ami hajszállal a koreai vetélytársak (Hyundai Santa Fe, Kia Sorento) alá lövi be a hétszemélyes óriást.
Amint a vezess.hu korábban megírta, a leendő modell az új generációs Volkswagen Touareggel közös komponenskészletből építkezik majd. Ami biztosan nem kerül az autó orrába, az a hathengeres, 3,6 literes blokk: „A hathengereseknek lejárt az ideje, a jövő a turbós négyhengereseké.” ? mondta az igazgatótanács elnöke. Ez igazolja korábbi gyanúnkat, miszerint a Škoda Octavia hajtáslánc-portfoliójából válogatják majd össze az erőforrásokat.
Az is kiderült, hogy a Škoda egy Yeti alá pozicionált városi szabadidőjárműben is gondolkodik. Ez, ellentétben a hétszemélyes óriással, csak megjelenésében emlékeztet a terepjárókra, ugyanakkor hozza a magas üléshelyzet és a megnövelt hasmagasság előnyeit. „A szubkompakt szabadidőjármű nagy sikernek ígérkezik Európában, de semmi piaca nincs Oroszországban, sem Kínában.” – tette hozzá Dr. Vahland.
Nyitóképünkön a Volkswagen Touareg előtanulmánya a VW Crossblue koncepciójármű látható