Rácz Tamás – stylist

„Ebből most én értelemszerűen kimaradok.”
Az ötlet napvilágra kerülésétől számított első másodpercben világossá vált, hogy új főszerkesztőnk nem fog tudni kedvére csemegézni a vezess tesztrovatában saját cikkeiből. December elseje óta mindössze egy autót próbált ki, és bár az új Jazz nagyon bejött neki, azért 2008 legjobb tesztautójának nem akarta kinevezni. (A teszt persze hamarosan érkezik).

Mindenki választott
Új Honda Jazz

Ízelítő az új Jazz-ből (Katt a képre!)

Földes Attila – kalandor és felfedező

„Nem is lehetett volna más: Toyota Land Cruiser V8 4.5 Luxury

Idézet a cikkből:

Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser


„Általában nagy bajban vagyunk, ha valami terepjáróféleséget szeretnénk kipróbálni. Nem elég, hogy legálisan szinte sehol sem vihetjük le a verdát az aszfaltról, de a fényezésre is oda kell figyelni. De hát Land Cruisert csak aszfalton próbálgatni, az nagyjából akkora lúzerség, mint Kocsis Orsival csupán bélyegalbumot nézegetni. Mi nem akartuk, hogy az orrunkra nőjön egy Toyota, – Orsit sem bántanánk meg bélyegnyálazással – így vettünk egy nagy levegőt és bevittük az erdőbe.”

Attila további áldozatai voltak idén:
Új Opel Agila, Ford Kuga, Mahindra GOA, Alfa MiTo, Hummer H3, Qashqai+2, új Renault Thalia, Ford Ka, Új 7-es BMW, Volvo XC60.

Hamar Balázs – légtornász

BMW 330d xDrive

BMW 330d xDrive

BMW 330d xDrive


„Nem mintha sajnáltatni akarnám magam, de idén engem valamiért elkerültek a szerethető tesztautók. Ebből – a kicsit szerény – felhozatalból nem volt nehéz kiemelkednie a BMW 330d xDrive-nak, ami többet ér ugyan mint a lakásom, mégsem haboznék, amikor be kellene fizetni érte 15 milliót a pénztárban. Nem volt feladat, de én kiosztottam a két további dobogósnak is a trófeát. Másodikként a 2,2-es dízel Ford Galaxy futott be, mint kitűnő családi autó, harmadikként pedig a hörgő hangú V8-as Corvette C6.”

Idézet a BMW 330d xDrive cikkből:
„Takarékos családi kombinak is jó a 330d xDrive Touring, de nehéz lesz annak használni. A még erősebb motor, az összkerékhajtás által nyújtott tapadás kihozza Apuból az állatot.”

Hogy is mondta? „Valamiért elkerültek a szerethető tesztautók…” :)
Csak egy pár példa ennek cáfolatául: Cadillac CTS, Lexus IS F, Opel Insignia, Mini John Cooper Works és a végére még egy Nissan GTR.

Horváth Zsolt – esztergályos

Audi A5

Audi A5

Audi A5


„Hát! Mivel én idén összesen két tesztet írtam és azok sem épp olyan autók amik bármennyire is lázba hoznának, ezért inkább 2007-ből ez (Audi A5), ha jó.”

Persze, hogy jó, nekem is nagyon bejön az A5, de akkor picit oldjuk fel a feltételeket és ne csak a tesztautók között kutakodjunk. Zsolti az országban elsőként próbálhatta ki az új Citroën C5-öst, a Renault Koleost, az első dízel Audi TT-t és az új Ford Fiestát. Hoppá.

Azért ide is jár az idézet az Audi A5-ről:
„Ha valaki azt mondja: Audi kupé, nekem nem a TT vagy a 80-as csapott hátú változata jut eszembe, sokkal inkább az Audi Coupe GT-ből az 1980-as évek elején megszületett sportváltozat, az „ur-quattro”. Így lehetett ezzel a tervező is, hiszen az A5 annak jegyeit örökölte.”

Szörényi András – borszakértő

Új Octavia kombi

Új Octavia kombi

Új Octavia kombi


„Ha egy kocsiért a tesztrovatot kell átnyálazni, az tutira nem elég emlékezetes a best of-anyaghoz. Ezért csak olyan autó jött szóba, amely magamtól eszembe jut. 20-30-40 millióból könnyű jó autót csinálni, ezek mind kiesnek. Nagyon bírtam a Suzuki Splasht és váratlanul jó volt a Citroëntől az új Berlingo. A Nissan nyerhetne, mert megérinti bennem a különlegességre bukó individualistát és a gazdaságosságra utazó nyomorult kispolgárt is. Mivel nem kapható itthon, marad a Skoda Octavia kombi, de szigorúan csak az 1,4 TSI benzinessel.”

Nagy Dénes – kellékes

Kia pro_ceed

Kia pro_ceed

Kia pro_ceed


Az én kedvencem pedig a Kia pro_cee’d volt, a kétliteres dízellel. Ez ugyan marhára nem éri meg a maga hat milliós vételárával, de akkor is nagyon tetszett. Ha ennél egy fokkal racionálisabb lennék, akkor a SEAT Leont vinném, az András által is preferált 1,4 TSI-vel. Ha minden észérvet félredobunk, akkor viszont már nincs határ.

Idézet a Kia pro_cee’d cikkből:
„Nehogy azt gondoljuk, hogy a két ajtó mínusz a vételáron is meglátszik, pont fordítva. Kizstálgem? Nem, hanem felárat kérnek a sport modellért. A pro_cee’d nem kevesebb, hanem több. De mégis miben?”

Az általam idén kipróbált autók közül ezek állnának még ott a garázsomban: BMW 125i Cabrio, Audi S3, Renault Laguna GT, Audi R8, Volvo V50.

Az rendben van, hogy mi ezeknek örvendeztünk idén. De vajon mit mutatnak az olvasottsági adatok?

Íme 2008 tíz legnépszerűbb tesztje:
  1. Az olvasottság alapján első lett az új Focus

    Az olvasottság alapján első lett az új Focus

    Az olvasottság alapján első lett az új Focus


    Ford Focus 2.0 TDCi

  2. Mazda6 2.0 TE Sport
  3. Mitsubishi Lancer 1,5 Invite
  4. Suzuki Splash 1,2 GS
  5. Skoda Superb 1.8 TSI
  6. Skoda Superb menetpróba
  7. Seat Leon 1.4 TSI Sport Limited
  8. Suzuki Splash 1,3 DDIS
  9. VW Tiguan 2,0 CR TDI
  10. BMW 316i

Te máshogy látod? Valami emlékezetes cikk kimaradt a felsorolásból? Mondd el a fórumban!

Seat Leon TSI

A legjobb fotók együtt várnak rád a galériában!