Felnőtt utasvédelem (31 pont, 86%)
Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető, valamint az elöl utazó felnőtt utas térde és sípcsontja jó védelmet élvezett. Ugyanakkor a kormányoszlop, a gyújtászár és a középkonzol a szakemberek véleménye szerint sérüléssel fenyeget, amennyiben a vizsgálttól eltérő testalkatú utasról, vagy más üléspozícióról van szó. Az oldalirányú, valamint a súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során egyaránt jól védett minden testtájat a Note, kivéve a melllkast, amelynek védelmi szintje megfelelő. Az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem csupán elégséges.
Gyermekbiztonság (41 pont, 82%)
A Nissan Note a 18 hónapos gyermek védelméért maximális pontszámot érdemelt ki. Az előre néző gyermekülésben elhelyezett, hároméves gyermeket megtestesítő bábu teste frontális üközés során nem mozdult előre szélsőséges mértékben. Oldalirányú ütköztetés során a gyermekek az ülésben maradtak, annak fülei kellőképpen megvédték a kis utasok fejét.
Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre beszerelhető gyermekülés. A légzsák pillanatnyi állapotáról azonban nem kap megfelelő tájékoztatást a vezető, ezért erre a területre nem kapott pontot az autó. A gyermekülés aktív légzsák mögé történő beszerelésének veszélyeire egyértelmű jelzések hívják fel a figyelmet. A jóváhagyott gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan.
Gyalogosbiztonság (21 pont, 58%)
A lökhárító maximális pontszámot érdemelt a lábszár védelméért. A gépházfedél belépő éle azonban minden vizsgált ponton gyenge védelmet biztosított.
A gépházfedél felülete általánosságban jó és megfelelő teljesítményt mutatott, egyedül a szélvédő tövénél és a kemény szélvédőoszlopok környékén ért el gyenge eredményt az autó.
Biztonsági berendezések (6 pont, 70%)
Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. A biztonsági övek becsatolására csak az első üléseken figyelmeztet jelzés. Megrendelhető a vezető által beállítható, a sebesség túllépésére figyelmeztető rendszer, annak működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek.
a videó a hirdetés után indul
0 seconds of 23 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
Next Up
Euro NCAP Mazda6 2013 ESP teszt
00:23
a videó a hirdetés után indul
0 seconds of 1 minute, 58 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
Next Up
Euro NCAP - Nissan Note - 2006 - Törésteszt
01:38
Alább megtekinthető az előző generációs Nissan Note 2006-os EuroNCAP töréstesztje:
a videó a hirdetés után indul
0 seconds of 1 minute, 38 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Keyboard Shortcuts
Shortcuts Open/Close/ or ?
Play/PauseSPACE
Increase Volume↑
Decrease Volume↓
Seek Forward→
Seek Backward←
Captions On/Offc
Fullscreen/Exit Fullscreenf
Mute/Unmutem
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Seek %0-9
Next Up
Euro NCAP - Nissan Note - 2013 - Törésteszt
01:58