Felnőtt utasvédelem (31 pont, 86%)

Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető, valamint az elöl utazó felnőtt utas térde és sípcsontja jó védelmet élvezett. Ugyanakkor a kormányoszlop, a gyújtászár és a középkonzol a szakemberek véleménye szerint sérüléssel fenyeget, amennyiben a vizsgálttól eltérő testalkatú utasról, vagy más üléspozícióról van szó. Az oldalirányú, valamint a súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során egyaránt jól védett minden testtájat a Note, kivéve a melllkast, amelynek védelmi szintje megfelelő. Az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem csupán elégséges. 
Nem tudott javítani a Note 1
Nem tudott javítani a Note 9

Gyermekbiztonság (41 pont, 82%)

A Nissan Note a 18 hónapos gyermek védelméért maximális pontszámot érdemelt ki. Az előre néző gyermekülésben elhelyezett, hároméves gyermeket megtestesítő bábu teste frontális üközés során nem mozdult előre szélsőséges mértékben. Oldalirányú ütköztetés során a gyermekek az ülésben maradtak, annak fülei kellőképpen megvédték a kis utasok fejét. 

Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre beszerelhető gyermekülés. A légzsák pillanatnyi állapotáról azonban nem kap megfelelő tájékoztatást a vezető, ezért erre a területre nem kapott pontot az autó. A gyermekülés aktív légzsák mögé történő beszerelésének veszélyeire egyértelmű jelzések hívják fel a figyelmet. A jóváhagyott gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan. 

Gyalogosbiztonság (21 pont, 58%)

Nem tudott javítani a Note 10


A lökhárító maximális pontszámot érdemelt a lábszár védelméért. A gépházfedél belépő éle azonban minden vizsgált ponton gyenge védelmet biztosított. 
A gépházfedél felülete általánosságban jó és megfelelő teljesítményt mutatott, egyedül a szélvédő tövénél és a kemény szélvédőoszlopok környékén ért el gyenge eredményt az autó. 

Biztonsági berendezések (6 pont, 70%) 

Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. A biztonsági övek becsatolására csak az első üléseken figyelmeztet jelzés. Megrendelhető a vezető által beállítható, a sebesség túllépésére figyelmeztető rendszer, annak működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek.
a videó a hirdetés után indul
a videó a hirdetés után indul
Alább megtekinthető az előző generációs Nissan Note 2006-os EuroNCAP töréstesztje:
a videó a hirdetés után indul