Kényelmével, minőségével és biztonságával a Skoda Fabia elég volna egy magyar családnak, de a csomagjaikat nincs hová rakni. Mivel a lépcsőshátú gyártása idén tavasszal utód nélkül megszűnik, egyedül a kombi jelent nagyobb csomagtartós alternatívát.
Megnőtt a csomagtér
A reptér padlóján vártak ránk
A reptér padlóján vártak ránk
Fotó megosztása:
Elég tágas családi használatra is
Elég tágas családi használatra is
Fotó megosztása:
Jóval magasabb elődjénél
Jóval magasabb elődjénél
Fotó megosztása:
Hétféle motorral lesz kapható
Hétféle motorral lesz kapható
Fotó megosztása:
Lámpa a Roomsterről
Lámpa a Roomsterről
Fotó megosztása:
Minden Skodának elegáns a hűtőrácsa
Minden Skodának elegáns a hűtőrácsa
Fotó megosztása:
A fejlettebbik ködlámpa szolgál kanyarfényszóróként
A fejlettebbik ködlámpa szolgál kanyarfényszóróként
Fotó megosztása:
Jól megy a Skodának, idén októberig 12,9 százalékkal nőttek az eladások világszerte
Jól megy a Skodának, idén októberig 12,9 százalékkal nőttek az eladások világszerte
Fotó megosztása:
Árát még nem tudjuk
Árát még nem tudjuk
Fotó megosztása:
A HTP felirat (High Torque Performance) jelzi a 70 lóerőt
A HTP felirat (High Torque Performance) jelzi a 70 lóerőt
Fotó megosztása:
Ügyesen mozog városban és országúton is
Ügyesen mozog városban és országúton is
Fotó megosztása:
Négy csillagot kapott a törésteszten az ötajtós
Négy csillagot kapott a törésteszten az ötajtós
Fotó megosztása:
Nem rossz a lábtér hátul
Nem rossz a lábtér hátul
Fotó megosztása:
Az is műanyag, ami fémnek próbál látszani
Az is műanyag, ami fémnek próbál látszani
Fotó megosztása:
Kényelmesek az első ülések
Kényelmesek az első ülések
Fotó megosztása:
Két üvegnek van hely
Két üvegnek van hely
Fotó megosztása:
Nincs meglepetés a műszerekkel
Nincs meglepetés a műszerekkel
Fotó megosztása:
Automata légkondi is rendelhető
Automata légkondi is rendelhető
Fotó megosztása:
Egy helyi rádiófrekvencián jöttek az infó a kocsiról
Egy helyi rádiófrekvencián jöttek az infó a kocsiról
Fotó megosztása:
Kettő van belőlük
Kettő van belőlük
Fotó megosztása:
Rendben van a minőségérzet is
Rendben van a minőségérzet is
Fotó megosztása:
Jól felosztható a csomagtér
Jól felosztható a csomagtér
Fotó megosztása:
640 000 db után váltja le elődjét
640 000 db után váltja le elődjét
Fotó megosztása:
Jól áll neki egy harsány szín
Jól áll neki egy harsány szín
Fotó megosztása:
Az alapmodellre csak 165-ös és 14 colos kerék jár
Az alapmodellre csak 165-ös és 14 colos kerék jár
Fotó megosztása:
Észérvek szólnak mellette
Észérvek szólnak mellette
Fotó megosztása:
1,46 köbméterre bővíthető a csomagtér
1,46 köbméterre bővíthető a csomagtér
Fotó megosztása:
Most már kapható a Combi
Most már kapható a Combi
Fotó megosztása:
Két közvetlen konkurense van, a 207 SW és a Clio Grand Tour
Két közvetlen konkurense van, a 207 SW és a Clio Grand Tour
Fotó megosztása:
Belefért fél köbméter tűzifa
Belefért fél köbméter tűzifa
Fotó megosztása:
A csomagtér 480 literes
A csomagtér 480 literes
Fotó megosztása:
Négyféle benzines és három dízelmotorja van
Négyféle benzines és három dízelmotorja van
Fotó megosztása:
Csak kombi lesz a jövőben az ötajtóson kívül
Csak kombi lesz a jövőben az ötajtóson kívül
Fotó megosztása:
A Fabia tágasnak számít a kisautók között
A Fabia tágasnak számít a kisautók között
Fotó megosztása:
Rendesen összerakták az autót
Rendesen összerakták az autót
Fotó megosztása:
Az orr nem módosult
Az orr nem módosult
Fotó megosztása:
Belefért fél köbméter tűzifa
Belefért fél köbméter tűzifa
A hidegre való tekintettel a Fabia Combiba a hazai bemutatón berámoltunk mintegy fél köbméter tüzelőt, ami épp befért a gyári adatok szerint 480 literes csomagtartóba. Az új Fabia Combi csomagtere azért tágasabb ennyivel az elődénél (426-1225 helyett 480-1460 liter), mert az autó jóval magasabb építésű.
60-tól 105 lóerőig
Az alapmotorral csak a legolcsóbb, Classic felszereltség választható, a jobb kivitelek vásárlóit a Skoda megkíméli a 60 lóerős benzines erőlködésétől. A következő lépcső a szintén 1,2 literes és háromhengeres motor 70 lóerővel. Az 1,4-es 86, az 1,6-os 105 lóerős.
Négyféle benzines és három dízelmotorja van
Négyféle benzines és három dízelmotorja van
Az új kombiból is választható benzin-gáz vegyes üzemű Dual-modell. Az 1,4 literes dízelek 70 illetve 80 lóerősek, az 1,9 literes 105 lóerős.
Kevés konkurens, egységes felár
A kombinak egységes felára van, az ötajtós modelleknél mintegy 150 000 forinttal kérnek többet értük a Skoda-márkakereskedések.
A kisautókra épülő kombik között jelenleg két szereplő van a piacon, a Peugeot 207-hez és a Fabiához a Renault Clio Grand Tour társul hamarosan, 3 070 000 forintos indulóáron.
Kézi váltós Skoda Fabia Combi árak
Benzinesek
1,2 60 LE: 2 899 000 Ft
1,2 70 LE: 2 946 000 – 3 725 000 Ft
1,4 16V 86 LE: 3 049 000 – 3 828 000 Ft
1,6 16V 105 LE: 3 578 000 – 4 349 000 Ft
Dízelek
1,4 PD TDI 70 LE: 3 612 000 – 4 392 000 Ft
1,4 PD TDI 80 LE: 3 773 000 – 4 545 000 Ft
1,9 PD TDI: 4 727 000 – 5 011 000 Ft