Elkél a jég
Fotó megosztása:
Elmaradt az eső
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Webber
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Bourdais hibázott, kicsúszott, hamar kiesett
Fotó megosztása:
Trulli brillirozott a Toyotával
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Lemaradtak a McLarenek
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Massa az élen
Fotó megosztása:
A harmadik is lehetett volna Heidfeld
Fotó megosztása:
Räikkönen üres autóval nagyon gyors
Fotó megosztása:
Csalódás a Williams teljesítménye
Fotó megosztása:
Alonso végül megelőzte Glockot
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Drágán fizetnek a hibáért
Fotó megosztása:
Vége a lötyögésnek a pályán
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az esetre azért kerülhetett sor, mert az időmérő edzés legutóbbi szabályváltoztatásával az utolsó, harmadik szakaszt lerövidítették, és az előző évvel ellentétben a csapatok az ekkor elfogyasztott üzemanyag-mennyiséget már nem tölthetik vissza az autókba a verseny előtt, így a pilótáknak a levezető körön spórolniuk kell.
A sepangi időmérő után a két mclarenes büntetést kapott, de szinte mindenki szabályváltoztatást követelt a későbbi hasonló esetek megakadályozására. A megoldás a maximált köridő lesz, a versenyzőknek utolsó körüket az FIA által megszabott átlagos köridő 120 százalékán belül kell teljesíteniük.
Az FIA-nál már dolgoznak a módosításon, amelyet valószínűleg még a jövő hétvégi Bahreini Nagydíj előtt életbe is léptetnek.