Várhatóan már két hét múlva, a Genfi Autószalonon bemutatkozik a Jaguar új csodafegyvere, addig be kell érnünk ezzel a kétes hitelességű, bár a márka eddigi R-S modelleivel összecsengő illusztrációval.
A Jaguar XFR-S kombi változata a szedán ötliteres, kompresszoros V8-as motorját kapja, így teljesítménye eléri az 550 lóerőt, legnagyobb forgatónyomatéka 680 Nm. A hátsó kerekeket nyolcfokozatú ZF sebességváltón keresztül hajtja a blokk, a modell a hírek szerint 4,6 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet.
Bármilyen lenyűgöző a vadmacska, természetes ellenségei egy picivel többet tudnak nála – a Mercedes-Benz E 63 AMG 557 lóerővel és 4,2 (összkerékhajtással 3,7) másodperces gyorsulással büszkélkedhet, az Audi RS6 Avant quattro 560 lóerős motorja 3,9 másodperc alatt lövi százra az autót. Végsebesség terén szintén lekörözik a németek: korlátozás nélkül az Audi 305, a Mercedes AMG 320 km/órára képes, a Jaguar 290 köré becsült értékével viszont elég közel kerülhet hozzájuk ahhoz, hogy a Jaguarral szemező vásárlók hátat fordítsanak a kedvéért a német gigászoknak.
A hírek szerint persze mindez komoly pénzbe fog kerülni; megbízható források 30 millió forint feletti összegről suttognak. Ezzel alighanem még alá is lőttünk az autónak, hiszen az XF szedán második legerősebb kivitele, a csupán 510 lóerős XFR regadóval együtt 27,8 millió forintba kerül Magyarországon.